Nr 2 som ikke kom

CD 3 - Pausesyklus nr 2?
Har tatt litt avstand fra hele denne verdenen mens vi har vært bortreist og det har igrunn vært litt deilig å bare være. Men nå er jeg veldig klar for å starte opp dette sirkuset igjen.

Tr skulle jo egentlig komme 21.07 hadde jeg fulgt normal syklus, men det skjedde jo ikke. Den kom heller på fredag 25.07. Jeg vet ikke om det er sent nok i forhold til innsett I august, men alt er rapportert inn på crypho så nå må jeg bare vente på svar. Ut ifra en 26 dagers syklus som er ganske gjennomsnittlig for meg vil EL være rundt 5.august og det er jo etter legene er tilbake. Også er det jo innsett 5 dager etter det igjen. Men vet ikke hvordan det er med UL for det er vel legene som må avgjøre om jeg er klar så det kan vel være litt knapt med tid.

Håper bare på raskt svar på crypho så jeg vet, og kan omstille meg til det som faktisk kommer til å skje. Det verste er jo å ikke vite. Må jeg vente til september så blir jeg jo innstilt på det.

CD 6 - Og mulig innsett?

Jeg ble kreaftig overrasket når jeg får svar på crypho på mandag om at de har ledig tid til innsett I august. Hadde brukt sommeren på å omstille meg. Og etter reaksjonen jeg fikk virker det som om jeg var klar for dårlige nyheter.
Men så kom det en ny problemstilling; sommerstengte klinikker! Og der forsvant håpet igjen. Hvorfor må de ha så lang sommerfere?? Men etter to dager med intens ringing kom jeg endelig frem til noen som hadde ledig time. De hadde en ledig time mandag 4, så det var meant to be :smiley-angelic001
Nå må vi bare krysse alt for at kroppen spiller på lag og jeg blir klar for innsett. Det er jo fremdeles ting som kan sette en stopper, prøver å minne meg selv på det. Så om det ikke skulle gå denne runden knekker jeg ikke helt sammen.

Krysser alt jeg har for dere :Heartpink Men hvordan kan de ha ledig tid til innsett tidlig August via crypho og så må du ringe rundt selv til ulike klinikker? Skjønte ikke helt :angelic: håper virkelig det ordner seg nå og dere får innsett!

Krysser alt jeg har for dere :Heartpink Men hvordan kan de ha ledig tid til innsett tidlig August via crypho og så må du ringe rundt selv til ulike klinikker? Skjønte ikke helt :angelic: håper virkelig det ordner seg nå og dere får innsett!
Jeg kan reise til Trondheim for UL, men er jo mye bedre om jeg klarer å finne noe her så vi slipper å reise så mye. Må uansett opp til selve innsettet. De ordner ikke time lokalt, må gjøre det selv. Hadde jeg bodd i tr.heim hadde jeg bare reist inn til de for ul.

Jeg kan reise til Trondheim for UL, men er jo mye bedre om jeg klarer å finne noe her så vi slipper å reise så mye. Må uansett opp til selve innsettet. De ordner ikke time lokalt, må gjøre det selv. Hadde jeg bodd i tr.heim hadde jeg bare reist inn til de for ul.
Aah skjønner , så det er time til ultralyd du har ringt rundt for , det gir mening. Men klinikken har tid til deg om du får kommet på ultralyd og alt ser bra ut?

CD 11 - Planlagt innsett

UL-time gjennomført. Slimhinnen var 8,3 mm og ledende folliklen var 20 mm, så alt var i rute på størrelse. Hadde ikke tydelig tresjiktet slimhinne og der var litt væske, men det hadde visst ikke så mye å si.

Akkurat fått beskjed fra St.Olav om å sette ovitrelle i dag, også blir det innsett på søndag. Merker jeg er i lykkerus og disbelief om hverandre. At om en uke er jeg i teorien gravid. Så nå er vi veldig spent på å se om egget fester seg og krysser alt for at det ikke er der svikten ligger! :nailbiting:

Åååh, så spennende:nailbiting: :love7 Snart ruger:chicken:

CD 11 - Planlagt innsett

UL-time gjennomført. Slimhinnen var 8,3 mm og ledende folliklen var 20 mm, så alt var i rute på størrelse. Hadde ikke tydelig tresjiktet slimhinne og der var litt væske, men det hadde visst ikke så mye å si.

Akkurat fått beskjed fra St.Olav om å sette ovitrelle i dag, også blir det innsett på søndag. Merker jeg er i lykkerus og disbelief om hverandre. At om en uke er jeg i teorien gravid. Så nå er vi veldig spent på å se om egget fester seg og krysser alt for at det ikke er der svikten ligger! :nailbiting:
Åh herregud så spennende - masse lykke til - nå må spiren feste seg, dette skal bli bebis :smiley-angelic001

CD 16 - Dagen før innsett

Nå nærmer det seg her!
Trodde egentlig ikke jeg var noe nervøs, og er jo ikke det. Hvert fall ikke for i morgen. De siste dagene har jeg sovet ganske dårlig. Våkner ofte om natten og er lys våken lenge før jeg må stå opp. Både torsdag og fredag var jeg lys våken kl 4. På fredag klarte jeg heldigvis å sovne igjen, men på torsdag sto jeg bare opp. Jeg har tenkt at det er på grunn av progesteron og hormoner som suser rundt i kroppen, men etter en etterlengtet samtale med en venninne gikk det opp for meg. Jeg er ikke nervøs for selve innsettet, jeg er nervøs for tiden etter. Tenk om egget ikke fester seg, eller at vi mister på veien. Når alt igjen er ute av våre hender.

Vi kjører oppover mot Trondheim i dag siden vi bor et stykke unna. Så da leverer vi lillegullet også tar vi oss en frihelg :shy:

CD 16 - Dagen før innsett

Nå nærmer det seg her!
Trodde egentlig ikke jeg var noe nervøs, og er jo ikke det. Hvert fall ikke for i morgen. De siste dagene har jeg sovet ganske dårlig. Våkner ofte om natten og er lys våken lenge før jeg må stå opp. Både torsdag og fredag var jeg lys våken kl 4. På fredag klarte jeg heldigvis å sovne igjen, men på torsdag sto jeg bare opp. Jeg har tenkt at det er på grunn av progesteron og hormoner som suser rundt i kroppen, men etter en etterlengtet samtale med en venninne gikk det opp for meg. Jeg er ikke nervøs for selve innsettet, jeg er nervøs for tiden etter. Tenk om egget ikke fester seg, eller at vi mister på veien. Når alt igjen er ute av våre hender.

Vi kjører oppover mot Trondheim i dag siden vi bor et stykke unna. Så da leverer vi lillegullet også tar vi oss en frihelg :shy:
Masse lykke til imorgen - skal tenke på dere og sende lykkeønsker :smiley-angelic001:Heartbigred

Back
Topp