Nr 1 vs nr2/nr3

Tuppelura92

Glad i forumet
Det er mange som sier at siden jeg fikk førstemann 3 dager før termin sist, så har jeg større sjans for å få denne før termin også. Og de som går over tiden, gjerne går over med neste også :p stemmer dette for dere også? :)
 
Første ble født 40+3/4 (kl 4:24 om natta )
Da var termin 40+0 siden det var i USA så "overtid" ift termin.
Blir det likt nå så blir det på termindato her ca.
 
Overtid sist og overtid denne gang.
 
Ti dager over med første.
I gangsatt på termin med nr to,var helt moden men hadde lite fostervann
Tredje gang,blir vel satt i gang da også :p
 
6 dager over med første og 7 dager over med andre.. Denne gangen blir eg satt i gang på termin ellers hadde eg nok godt over denne gangen og :p
 
4 dager over med nr 1 og 1 dag før med nr 2.... 14 dager til termin nå med nr 3.... Spennende for jeg kjenner allerede mye modning
 
5 dager over med nr 1 og samme med nr 2

Denne gang blir jeg satt igang på termin , hvis ikke ville jeg sikkert gått over :p
 
Det er mange som sier at siden jeg fikk førstemann 3 dager før termin sist, så har jeg større sjans for å få denne før termin også. Og de som går over tiden, gjerne går over med neste også :p stemmer dette for dere også? :)
Stemte her. Fikk begge rett før menstermin.
 
Ingen regel uten unntak! Fødte 16 dager før termin med førstemann, denne gangen ble fødsel satt igang 9 dager på overtid.
 
Alle mine har kommet lenge før termin.
Sånn 3,4 og 6 uker før. Skulle gjerne hatt de innabords lenger. Men fint å slippe overtid.
 
Første kom 4-5 dager før og siste på termindato..håper jeg slipper overtid denne gangen :p
 
Nr 1 kom før termin, nå er jeg en uke over, så stemmer ikke her
 
Nr 1 kom når jeg var 38+5, nr2 kom i uke 37+0...
 
Back
Topp