Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg er jo tykk i utgangspunktet, men nederste del av magen har begynt og tyte ekstra ut, så nå den siste uken har folk begynt og spørre om det er noe ekstra på gang 11+4 idag
Så mange fine mager det var her. Selv synes jeg magen har vokst mye selv om jeg ikke var en sylfide fra før altså. Gleder meg til det ser mer ut som gravidmage enn fett. Jeg er 12+1, og har i dag fått meg mammabukse.. Helt fantastisk deilig.
Når dere tar disse bildene, står dere helt avslappet eller hvordan er det? Jeg har visst for vane å ha litt spenning i magemusklene når jeg står og går - til vanlig altså, på jobb osv. Og har oppdaget at det er ekstremt stor forskjell når jeg klarer å slippe magen helt ut, og også når jeg trekker skikkelig inn. Nesten dobling!! Så jeg har litt trøbbel med å finne ut hvordan jeg bør ta bilder. Jeg skal vel poste noen, men etter at jeg kommer inn i lukket forum, tror jeg.