Novembergull

Barius

November 2015
Novemberlykke 2015
❤ Juliskattene 2018 ❤
Skrekkblandet fryd....
Vi har begge barn som begynner å bli store, og nå skal vi prøve å få en liten en sammen. :love2

Prøvetid 6 måneder. Blendahvitt over hele linja, men med en kjemisk graviditet I desember.

Nå ser det bra ut! Menstermin er 13.november og er ifølge den 5+0 gravid I dag.

Vi krysser alt som krysses kan. Vi skal vente I det lengste med å dele nyheten slik at ventetiden blir kortest mulig.


Testomane tendenser...
IMG_0316.JPG
 
6+0 idag. :)
Merker godt at formen er dalende nå. Tungt å trene og periodevis veldig uvel og kvalm. Hormoner herjer visst noe med humøret også....

Satser på at denne første tiden går unna i en fei og kroppen snart normaliserer seg litt. Husker at denne tiden var litt tung sist jeg var gravid også.
Positivt at det er vår og sommer på vei! :)

Første legetime er booket og den blir i gravid uke 11.
 
7+0 idag. :)
Føler meg igrunn mer syk enn gravid dessverre... Orker ikke så mye før kroppen skriker etter å legge seg flat. Fryktelig uvel. Varm, kald, kvalm, hodepine...

Gleder meg aller mest til hormonene roer seg. :)
 
Da var vi kommet oss til 8+3. :) Jeg syns faktisk at tiden går fort nå. Bare 25 dager til jeg er 12+0 nå. Hurra!:)

8+0 trodde jeg at kroppen prøvde å få mensen for der kjentes ille ut. Det skjedde heldigvis ikke. :)

Formen er ikke så god. Lite energi og uvel. Men nå snur det kanskje snart??

Mannen begynner å få er forhold til at det kanskje kommer en baby, og snakker mer og mer om det Hærlig!:)

Vi ser på vogner og er begge enige om at dette kunne passe oss veeeeldig bra. :D
image.jpg

Huhei, dette blir gøy!:) god påske.
 
9+0. Denne uken begynner den lille spiren å bevege seg inni livmoren. :) 3 uker igjen til de magiske 12.

Formen er fortsatt dårlig. Mye trøtt og lite energi. Blir fort uvel og utslitt av arbeid. Toppen er vel ved 9 uker også snur det?? Jeg håper på det...:)

Jeg er så glad for at vi er gravide! Hurra, vi skal få baby om noen måneder. :)
 
Jeg har termin 12. nov så jeg er 9+1 i dag :) Håper du føler deg bedre snart, jeg har også hørt at niende uke skal være kvalmetoppen, jeg har heldigvis sluppet unna en del for jeg sover mesteparten av tiden så rekker knapt å være kvalm :)
 
10 uker idag!!!!:D
Hærlig.
Spiren i magen har nå blitt et foster, og alle indre og ytre strukturer er nå ferdig produsert. Nå er det modning og vekst som gjenstår.:)
Gravidmagen er kommet, ikke lenger bare oppblåst.:)

Fortsatt mye dårlig form dessverre. Har håp om at de neste 2 ukene kanskje kan by på forbedringer.krysser fingrene.

Første svangerskspskontroll imorgen.:) tida går igrunn fort, selv om det av og til går litt sakte. Hehe

Ser frem til å høre hjertelyd, bevegelser i magen og OUL.:)
 
10+2. Nå har jeg akkurat hørt hjertelyden til den lille!:Heartbigred Fantastisk!!
Bestilte en digital angelsound dopler. Måtte prøve 3 ganger før jeg skjønte opplegget og fikk det til. Veldig lett å høre forskjell på min puls og fosterets hjerte. I tillegg skjønte jeg etterhvert at dopleren avgir en pipelyd når den har målt. 166 slag i minuttet var det! Nydelig. :love7
Jeg måtte ligge litt på siden, og i tillegg måtte jeg lete lenger opp på magen enn jeg trodde.:)
 
11 uker idag!:) Der går stadig framover.
Bare en uke igjen til den magiske 12 ukers grensen, og overgang til 2.trimester.
Babyen er 4-5 cm lang nå ifølge nettsidene. Ikke så stor, men magen har vokst godt!:)
Hjertet har vi hørt galopperende avgårde.:)

Fortsatt er den lille en hemmelighet jeg og mannen min har. Kanskje vi forteller det iløpet av mai... Vi får se.:) Hadde vært aller best å vente til etter OUL sånn at man var sikker på at alt er i orden.

Fortsatt dårlig form! Lei av det. Puppene verker, merker det spesielt om natta og morgenen, når jeg våkner, snur på meg og står opp. En smule forstoppet til tider også....

Jaja, sånn er det.:)
 
Back
Topp