Får håpe du får babyen din snart 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen til oss
Uff.. er lei allerede jeg så kan tenke meg at det må være slitsomt!![]()
Ja dethåper jeg og, blir satt igang på onsdag visst ikke.. Men skulle Jo ønske at Han gadd og komme sjøl..Termin i morgen ja, men ingen tegn til noe som helst. Forberedt på å gå en uke til i hvert fall. Får håpe du er i gang snart da, du har nå gått lenge nok![]()
Hehe, når har du termin? Sant skal sies, jeg sover godt og har fint få plager.. Halsbrann innimellom enestemen skal bli fint og dele kroppen med kun meg selv igjen
![]()
Oi så spennendeTermin 25.November, 37+1 idag og klar som et egg.. slimproppen min føler jeg går hver dag nå de siste dagene, masse blodig slim.
Mange tegn på at fødselen nærmer seg og det er nok en stor grunn til at jeg er så utålmodig. Hun får komme når hun er klar, men såklart hjertelig velkommen NÅÅ..![]()
Oi så spennendeda skjer det jo tydeligvis noe !!! rart med det, men hadde jeg funnet noe blodig slim i trusa så hadde jeg jublet som om det var julekvelden
![]()
du har noen spennende dager foran deg da, hun er sikkert rett rundt hjørnet!
Jeg er en av demJa, det er definitivt noe! Har hatt "rier" i sånn to dager nå.. venter på at de skal bli effektive. Noen går jo sånn i flere uker så![]()
Gikk sånn én uke med første. Så når andre fødsel var i gang skjønte jeg det ikke, skulle jeg ikke gå sånn en uke en gang til?? HeheJa, det er definitivt noe! Har hatt "rier" i sånn to dager nå.. venter på at de skal bli effektive. Noen går jo sånn i flere uker så![]()
Gikk sånn én uke med første. Så når andre fødsel var i gang skjønte jeg det ikke, skulle jeg ikke gå sånn en uke en gang til?? Hehenå kjenner jeg bare etter vondtene i kynnerne som er her, litt vondt i ryggen og kjenner det blir kraftigere i magen. Men ikke vondt nok til at jeg må stoppe opp enda. Buhu skje no da!
![]()