Novemberbaby!

Heleneh87

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Da ble det visst Novemberbaby på meg da.. Han er ikke født enda, og er 8dager over tiden :-/ lei.no!
Flere enn meg som skal på haukeland i nærmeste fremtid?
Kan kanskje presentere meg litt, er 27år og fra Bergen men bosatt i Hardanger! Blir første baby for både meg og samboer, og nåååå er det ikke lenge til og vi er alvorlig klar! :)

Så kjedelig med overtid ! Men velkommen til november ;-) hehe. Jeg har termin 12 november å skal føde på Haukeland :-) nr 1 kom 8 dager før termin, så får se når hun her har tenkt å komme :-)

Så kjedelig med overtid ! Men velkommen til november ;-) hehe. Jeg har termin 12 november å skal føde på Haukeland :) nr 1 kom 8 dager før termin, så får se når hun her har tenkt å komme :)
Spennende! Jeg har fått seneste dato 5... :eek: Du får vel før meg du også.. Hehehe! Er skremmende og spennende dette her!

Spennende! Jeg har fått seneste dato 5... :eek: Du får vel før meg du også.. Hehehe! Er skremmende og spennende dette her!

Nei da :-) satser på at det skjer så fort som mulig å av seg selv, så du slipper å gå enda lenger over termin ! :-D masse lykke til i hvertfall :-D må oppdatere om ting skjer ;-)

Overtid er kjipt!! Håpe det skjer noe for deg snart! Noen tegn foreløpig? Masse lykke til! Snaaart har du babyen din her ♡

Tamt med overtid ja, jeg gikk 5 dager over med første. Har termin 24. Håper jeg slipper å gå til desember! Men velkommen til november :)

Skjønner godt du er lei men velkommen til november :-)

Nei da :) satser på at det skjer så fort som mulig å av seg selv, så du slipper å gå enda lenger over termin ! :-D masse lykke til i hvertfall :-D må oppdatere om ting skjer ;-)
Takk ja eg skal gje en lyd, om eg klarer :p hehehe!
Overtid er kjipt!! Håpe det skjer noe for deg snart! Noen tegn foreløpig? Masse lykke til! Snaaart har du babyen din her ♡
Ikke ett eneste tegn i verden, kjenner det strekker i sidene og har litt sterkere kynnere, men føler ikke det er "godt nok"
Han kommer innen en uke uansett :D hurra!!
Tamt med overtid ja, jeg gikk 5 dager over med første. Har termin 24. Håper jeg slipper å gå til desember! Men velkommen til november :)
Takk for det, jeg hadde 24.oktober.. Så nå blir det spennende og se hva bøllefrøet finner på :D Håper du får på termin denne gangen da ;)

Da ble det visst Novemberbaby på meg da.. Han er ikke født enda, og er 8dager over tiden :-/ lei.no!
Kan kanskje presentere meg litt, er 27år og fra Bergen men bosatt i Hardanger! Blir første baby for både meg og samboer, og nåååå er det ikke lenge til og vi er alvorlig klar! :)

Jepp, skal føde på kk, har termin 10.nov. Har to frå før- førstemann kom 7 dager på overtid, og nr 2 kom 11 dager før termin... Eg vil føde noooo!! Eg er jo på mental overtid sidan eg no "berre" har 9 dager igjen... :P

Jepp, skal føde på kk, har termin 10.nov. Har to frå før- førstemann kom 7 dager på overtid, og nr 2 kom 11 dager før termin... Eg vil føde noooo!! Eg er jo på mental overtid sidan eg no "berre" har 9 dager igjen... :P

Jepp, skal føde på kk, har termin 10.nov. Har to frå før- førstemann kom 7 dager på overtid, og nr 2 kom 11 dager før termin... Eg vil føde noooo!! Eg er jo på mental overtid sidan eg no "berre" har 9 dager igjen... :p
Åh så spennende da :) kan jo komme når som helst nå da!! Og innen 3uker :P men det får vi håpe du slipper! Blir uansett Novemberbaby på deg :D

Jeg ender nok opp på Haukeland jeg og, ville egentlig til Voss men tror ikke jeg tør driste meg til det med været om dagen ;) Termin 3. november :)

Velkommen til november forumet, selv om du nok ville holdt deg til oktober Forferdelig kjedelig med overtid. Jeg gikk 7 dager over forrige gang, og tror jeg var et monster de to siste ukene :P
Jeg skal også føde på Haukeland. Har termin 14,men regner med å gå over med min flaks

Velkommen til november! :)
Kjedelig med overtid ja! Gikk fem dager over sist og med to dager til termin nå er jeg sikker på overtid igjen ;)

Uff, håper baby kommer snart :) skjønner godt du er drittlei :p

Jeg ender nok opp på Haukeland jeg og, ville egentlig til Voss men tror ikke jeg tør driste meg til det med været om dagen ;) Termin 3. november :)
Såpass ja, jeg og fikk velge og tør ikke ta Voss.. Vips så er veien stengt :O (har jobbet der inne, og det var voldsomt med greier innimellom) og det er like langt begge veier for min del.. Pluss familie i byen :) termin imorgen du da, skjer det noe?? :)

Velkommen til november forumet, selv om du nok ville holdt deg til oktober Forferdelig kjedelig med overtid. Jeg gikk 7 dager over forrige gang, og tror jeg var et monster de to siste ukene :p
Jeg skal også føde på Haukeland. Har termin 14,men regner med å gå over med min flaks

Jeg er bare så nysgjerrig.. Og lurer om der er flere med meg på Haukeland :) ca alle på oktober har fått utenom et par stk :( meeeen han kommer snart! Humøret er veldig varierende her ja, "kjenner" på alt og ingenting! Vet jo ikke noenting om hva som skjer, og plutselig kan man få beskjed om og bli satt igang.. :/ liker det lite! Håper du får tidligere denne gangen :D

Velkommen til november! :)
Kjedelig med overtid ja! Gikk fem dager over sist og med to dager til termin nå er jeg sikker på overtid igjen ;)
Åh eg tror jo at alle får før meg jeg! Så du får nok din lille før i det hele tatt gidder og vurdere og komme ut ;) optimismen har forsvunnet.. Men om 3dager på denne tid, så skjer det noe uansett! Uæææ..

Såpass ja, jeg og fikk velge og tør ikke ta Voss.. Vips så er veien stengt :O (har jobbet der inne, og det var voldsomt med greier innimellom) og det er like langt begge veier for min del.. Pluss familie i byen :) termin imorgen du da, skjer det noe?? :)
Termin i morgen ja, men ingen tegn til noe som helst. Forberedt på å gå en uke til i hvert fall. Får håpe du er i gang snart da, du har nå gått lenge nok :)

Velkommen til oss:D

Uff.. er lei allerede jeg så kan tenke meg at det må være slitsomt!:eek:

Back
Topp