November

Venter fortsatt:( Termin var 31.10, så regnet nesten med en novemvber baby! Kan godt komme nååååå:wav
Fødestøv til meg selv!

Termin 31.10! Ingen baby her heller.
Skal sies at de aldri ble enige om 31 eller 01.11!
Men ingen tegn til baby enda :(

Krysser fingrene for at støvet virker :D

Venter fortsatt:( Termin var 31.10, så regnet nesten med en novemvber baby! Kan godt komme nååååå:wav
Fødestøv til meg selv!
Termin 31.10! Ingen baby her heller.
Skal sies at de aldri ble enige om 31 eller 01.11!
Men ingen tegn til baby enda :(

Termin 24!!! Ingen baby og ingen tegn :( eeee så lei, men skal på igangsetting onsdag om ikke det skjer noe... Håper jo selvfølgelig at han skal komme av seg sjøl! Aff.. Bøllefrø! Men neste helg er jeg mamma :)

Jeg har skikkelig angst for igangsettelse, men kommer ikke babyen så må man jo bare.
Men Gud så deilig om de kommer av seg selv!
Overtid er virkelig ikke særlig motiverende!!!

Ehhh nei overhodet ikke motiverende, eg har shoppet masse og syns synd på meg sjøl! Og sambo syns synd på meg han også.. Så nå mener jeg at alt er lov(nesten) :P og hadde eg hatt samvittighet til det.. Hadde eg gått kjøpt meg valentino rockstud sko.. :p Heheh!

Ehhh nei overhodet ikke motiverende, eg har shoppet masse og syns synd på meg sjøl! Og sambo syns synd på meg han også.. Så nå mener jeg at alt er lov(nesten) :P og hadde eg hatt samvittighet til det.. Hadde eg gått kjøpt meg valentino rockstud sko.. :p Heheh!

Hehehe.. ALT er lov nå ;) Hihihi..
Man må jo få muntret opp seg selv litt også ;)

Jeg har skikkelig angst for igangsettelse, men kommer ikke babyen så må man jo bare.
Men Gud så deilig om de kommer av seg selv!
Overtid er virkelig ikke særlig motiverende!!!

Vart igangsatt denne gangen og det er min beste fødselsopplevelse :-)

Vart igangsatt denne gangen og det er min beste fødselsopplevelse :)
Hmm.. Virkelig delte meningen om igangsettelse da! Jeg har ingenting og forholde meg til ifht fødsel, men vil helst at han skal komme av seg selv,, godt og høre at noen er fornøyde med det også :D amen!! Folk er så voldsom på og dele alt det forferdelige, og alle veeet jo at det kommer til og gjøre vondt! Så fint med litt solskinnshistorier iogså :)

For en fantastisk gjeng vi er! Kunne ikke bedt om en bedre termingruppe ♡ Jeg kan le og gråte med dere, juble og spørre! Dette har vært en skikkelig god gruppe helt fra start <3
Helt enig!! En finfin gjeng :)

Hei, jeg hører til på November, men fødte 14.10, så hører vel til her og nå ;-)

Back
Topp