Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Venter fortsattTermin var 31.10, så regnet nesten med en novemvber baby! Kan godt komme nååååå
Fødestøv til meg selv!
*kaste fødestøv på*Termin 31.10! Ingen baby her heller.
Skal sies at de aldri ble enige om 31 eller 01.11!
Men ingen tegn til baby enda![]()
Venter fortsattTermin var 31.10, så regnet nesten med en novemvber baby! Kan godt komme nååååå
Fødestøv til meg selv!
Termin 31.10! Ingen baby her heller.
Skal sies at de aldri ble enige om 31 eller 01.11!
Men ingen tegn til baby enda![]()
Ehhh nei overhodet ikke motiverende, eg har shoppet masse og syns synd på meg sjøl! Og sambo syns synd på meg han også.. Så nå mener jeg at alt er lov(nesten)og hadde eg hatt samvittighet til det.. Hadde eg gått kjøpt meg valentino rockstud sko..
Heheh!
Jeg har skikkelig angst for igangsettelse, men kommer ikke babyen så må man jo bare.
Men Gud så deilig om de kommer av seg selv!
Overtid er virkelig ikke særlig motiverende!!!
Hmm.. Virkelig delte meningen om igangsettelse da! Jeg har ingenting og forholde meg til ifht fødsel, men vil helst at han skal komme av seg selv,, godt og høre at noen er fornøyde med det ogsåVart igangsatt denne gangen og det er min beste fødselsopplevelse![]()
Helt enig!! En finfin gjengFor en fantastisk gjeng vi er! Kunne ikke bedt om en bedre termingruppe ♡ Jeg kan le og gråte med dere, juble og spørre! Dette har vært en skikkelig god gruppe helt fra start <3
Gratulerer, og velkommen til ossHei, jeg hører til på November, men fødte 14.10, så hører vel til her og nå ;-)
Gratulerer og velkommen!Hei, jeg hører til på November, men fødte 14.10, så hører vel til her og nå ;-)