NOVEMBER ELLER DESEMBER BARN?

atin 78 mod

Første møte med forumet
HEISANN!!!!  vet jeg er gravid[:D] men aner ikke hvor langt jeg er komet??? skal på ultralyd i morga, spennnende!!![:)] jeg har nemlig en anelse på att der kommer 2 ( tvillinger) jeg har 2 barn fra før ei jente på 7 år & en gutt på som blir 4... det hadde passet best med bare en til, men men jeg tar det jeg får[:-] det blir uansett litt travelt men veldig bra!!

Gratulerer

Blir spennende i morgen da du må si fra hvordan det går i morgen da

klem

Så utrolig spennende! Kom inn hit og fortell med en gang!

Har ikke egentlig tenkt på om det kan være to...[8|] oj, der fikk jeg noe å gruble på resten av kvelden.

For meg står det mellom desember eller januar baby - 2006 eller 2007.

Jeg er selv novemberbarn og synes det er helt supert (født 23.)

Lykke til i morgen!

utolig men sant! jeg hadde heldigvis bare en i magen[:D] men det rare var att jeg fikk termin i januar?jeg har fått den magen i tilegghar jeg har gått å vert dårlig ett par mnd...kan ikke stemme??? skal til ny u-lyd den 23 mai så då ser dei vel litt lettere hvor langt jeg er komet, mest tolig har jeg mistet i mars & blitt gravid på nytt. derfor har jeg vert dårlig en stund mente gyn. off en litt skremmande tanke[:-] men allt så fint ut, det lille han kunne sjå!!!!![:)] stollt 3 barns mor[:D][:)][:D][:)]

Gratulere da [:D] Min egen terminberegning sei 26 desember t mæ, men æ satse på å knip igjæn t januar.. [:D]

Back
Topp