November ble (forhåpentligvis) min måned :)

Svirremor

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Etter nesten to års prøving hadde jeg en lapraskopi som viste at jeg hadde endometriose om veldig mange syster. Endoen ble brent bort og jeg har akkurat vært gjennom første PP etterpå å fikk i dag denne testen :) jeg skal ta en ordentlig test i helgen for å være sikker, men det virker som det kan bli november barn på oss :) vår første felles <3 gleder meg til å bli kjent med flere her :) ImageUploadedByBV Forum1424249943.550259.jpg

Etter nesten to års prøving hadde jeg en lapraskopi som viste at jeg hadde endometriose om veldig mange syster. Endoen ble brent bort og jeg har akkurat vært gjennom første PP etterpå å fikk i dag denne testen :) jeg skal ta en ordentlig test i helgen for å være sikker, men det virker som det kan bli november barn på oss :) vår første felles <3 gleder meg til å bli kjent med flere her :) Vis vedlegget 104124

Håper vi begge skal være på november :)

Etter nesten to års prøving hadde jeg en lapraskopi som viste at jeg hadde endometriose om veldig mange syster. Endoen ble brent bort og jeg har akkurat vært gjennom første PP etterpå å fikk i dag denne testen :) jeg skal ta en ordentlig test i helgen for å være sikker, men det virker som det kan bli november barn på oss :) vår første felles <3 gleder meg til å bli kjent med flere her :) Vis vedlegget 104124

Sniker litt fra september. Akkurat sånn så min første test ut :) den ble betydelig sterkere i dagene som fulgte :) Masse lykke til! Spennende!

Håper på november jeg også:D har vært å tatt laproskopi jeg også, for å sjekke grunnen til smerter. hadde en liten blødning rett etter operasjonen men mensen er ikke kommet enda. Begynner å kjenne på kjente symptomer fra tidligere svangerskap, å venter spent på å få teste når testene kommer i posten;)spennende!

Jeg ser en strek :D Spennende! Gøy med nye termingrupper :D

Gratulerer! Spennende med ny termingruppe :) håper jeg får bli med! 4dpo bare...

Gratulerer :) fikk også positiv test i dag :) så håper jeg også får bli værende her helt frem til november

Back
Topp