NOVEMBER BARN!?!?

LilleDesember

Glad i forumet
Var hos fastlegen i dag og tok g test...svaret jeg fikk,var:
"Den var knall positiv!" [:)] hehe

legen regnet ut termin og kom frem til 26 november!! (skjønner ikke hvordan han har kommet frem til det men..)
jeg selv har regnet itifra unnfangelsen,fordi jeg er 99% sikker på når det skjedde og det var 14 mars! og jg kommer frem til termin 7 desember.

Grunn til at jeg ikke vil regne utifra siste mens (som var 19 feb) er fordi jeg har veldig ustabil syklus og alt fra 28 dager til 56 dager. Gjennomsnittelig har jeg 34 dager syklus.derfor føler jeg det blir feil å regne fra sist mens fordi el er litt usikker...

så jeg fortsetter å være her i desember og bestemmer meg for 7 desember og 5 + 3! :)
så får vi se hva dem siier på ul i uke 16 eller noe.. :)

De regner etter første dag i siste mens fordi veldig få er klar over når barnet blir unnfanget. men jeg ville holdt meg til den du har regnet ut ifra, du sier jo også at du er 99%sikker da. :)

De regner også som regel ut ifra at man har en syklus på 28 dager, men det stemmer jo tydeligvis ikke ved deg. Jeg selv har hatt sykluser både på 28 og 34 dager.. Men i gjennomsnitt fant jeg ut at jeg har 29 dager, og fikk det litt bekreftet fordi jeg tok eggløsningstester.

Stol på din egen ;) Hihi.

Gratulerer så mye med spiren [:)] Blir spennende å se etterhvert da [:)]

Spennende [:)]

ORIGINAL: Mamii 25

De regner etter første dag i siste mens fordi veldig få er klar over når barnet blir unnfanget. men jeg ville holdt meg til den du har regnet ut ifra, du sier jo også at du er 99%sikker da. :)

De regner også som regel ut ifra at man har en syklus på 28 dager, men det stemmer jo tydeligvis ikke ved deg. Jeg selv har hatt sykluser både på 28 og 34 dager.. Men i gjennomsnitt fant jeg ut at jeg har 29 dager, og fikk det litt bekreftet fordi jeg tok eggløsningstester.

Stol på din egen ;) Hihi.

ja,jeg stoler på min egen,jeg! :) hihi selvom det er veldig fristende å brått være 1 uke lenger på vei da....hehehe.men vi får se på ul når den tid kommer! :)

takk takk alle sammen for svar! :)

Jeg ville også holdt meg til den terminen som du har. som du sa, du vet jo når barnet ble unfanget[:D]
Bra du blir på desember da[:D]

Back
Topp