November 2022

Statistikern

Elsker forumet
Assistert-jentene
Februarhjertene 2025
Flere som skal ha forsøk i november? Her er tråden for oss :happy: Krysser alt for at dette blir gulleggenes måned!

Skriv dere opp slik:

Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - oppstart/innsett

Superhjeltene i november

Stimulerer

Ruger/inseminert

Lille91, 31 år. Prøver på baby nr 3 med embyro fra vårt andre forsøk i Porsgrunn. Naturlig syklus med bruk av Lutinus. Innsett Man uke 45.

Frk_HA - 36 - B1 - Rikshospitalet - IVF1 - Synarela/Gonal-F/Crinone - innsett 11/11-22

Babybabywish - 37 år - B1 - Ivf unn i Tromsø - pergynove/Cyklogest/Fragmin

Feyra - 35 (snart 36) - B2 - Hausken Stavanger - IVF#2 - Progynova, Pergoveris, Fyremadel, Ovitrelle, Cyclogest

Totalfrys

Freya. - 36 - nr. 3 - Forsøk nr 1. - Medisiner: progynova, gonal f, fyremadel, ovitrelle og Cyclogest - oppstart: 20.10 /innsett: muligens onsdag 25/11

Avbrutt

Gamlemor80 - 42 - B1- Privatklinikk - Innsett nr3 - progynova og cyclogest - fryseforsøk i styrt syklus sannsynligvis innsett i uke 46

Høsteple - b1 - innsett nr. to fra ivf nr. 5 - spiren - femar, prednisolon, klexane, albyl e, cyclogest, innsett ca 25.11

Gravid :love017
Hæppi - 29 - B1 - #1 - Progynova, Gonal F, Fyremadel, Ovitrelle, Lutinus - startet på Progynova uke 42, oppstart Gonal F uke 43

Bkh - 32 - første - Riksen - innsett nr 14 - progynova og prolutex - hadde innsett 15/11

HildeFraNordSør - Barn nr 3 - Innsett nr 2 - Progynova, Utrogestan, (aspirin) - innsett 1/12

SA :sad010
Statistikern - 35 - B1 - Riksen - fryseforsøk 3 fra IVF 2 - estradot og lutinus - innsett uke 45/46

Ikke gravid :Heartred
Sofia87 - 36 - B1 - Hausken - IUI#6 (IVF#3FET4) - Letrozol/Klexane/ Prednisolon/Ovitrelle/Cyclogest- uke 45

LillePrinsesse - 42 - 2 større barn fra før - Medicus -ivf forsøk nr 2 - Cyclogest - Insett 11 /11.

Cissa- 41- b3- Porsgrunn #3 vet ikke med enda - oppstart uke 47

Flytter over i desember
Engelpia, 39,b1,klinikk spiren, 7 forsøk ( 3 og siste ved spiren, bemfola, menopur, fyremadel, prolutex

Solstråle8 - 31 - 1 - Hausken - Fryst fra 2. runde IVF - Naturlig syklus- Veke 47?

sandy01 - 31år - barn 1 - porsgrunn - 5 - menopur, letrozol, fyremadel, ovitrelle - oppstart 20/11

Last edited:
Jeg begynner etter planen stimulering 24.11 så kan melde meg inn her foreløpig :)
Cissa- 41- b3- Porsgrunn #3 vet ikke med enda - oppstart uke 47

Så god du er som lager tråd :Heartred
Litt usikker om mensen kommer to uker etter eggløsning denne ganga da forrige blødning var MA, men etter skjema så blir det IUI i uke 45 :happy:

Sofia87 - 36 - B1 - Hausken - IUI#6 (IVF#3FET4) - Letrozol/Klexane/Prednisolon/Ovitrelle/Cyclogest- uke 45
Hei fine Sofia! Håper at syklusen din kommer i rute. Hvordan går det med deg etter MA? ❤️

Melder meg forsiktig inn her jeg og. Begynner med progynova rundt 14/11. Vi reiser på ferie 15/12, så hvis mensen blir veldig forsinka må vi utsette forsøk til etter jul.

Feyra - 35 (snart 36) - B2 - Hausken Stavanger - IVF#2 - Progynova, Pergoveris, Fyremadel, Ovitrelle, Cyclogest

Melder meg forsiktig inn her jeg og. Begynner med progynova rundt 14/11. Vi reiser på ferie 15/12, så hvis mensen blir veldig forsinka må vi utsette forsøk til etter jul.

Krysser fingrene for at mensen kommer i tide!

Jeg/vi tror og håper at det blir i november som blir oppstart :D så er mye mulig jeg ramler inn her. Har just sendt inn papirer på nytt siden vi har hatt ett års pause :) dette blir stimuleringsrunde nr 6. er 37-år og samboeren er 43. Er liksom alt jeg husker :p så kan vel føye til når jeg vet mer :)

Jeg/vi tror og håper at det blir i november som blir oppstart :D så er mye mulig jeg ramler inn her. Har just sendt inn papirer på nytt siden vi har hatt ett års pause :) dette blir stimuleringsrunde nr 6. er 37-år og samboeren er 43. Er liksom alt jeg husker :p så kan vel føye til når jeg vet mer :)
Så spennede! Håper dere kan gå igang snart

Hei fine Sofia! Håper at syklusen din kommer i rute. Hvordan går det med deg etter MA? ❤️
Det går stadig fremover, får det litt og litt på avstand for hver dag som går. Heldigvis o_O
Takk som spør :Heartred Synes det er trist at hverken gynekolog, sykehuset eller fastlege har stilt det spørsmålet i det heletatt, tiltross for at jeg har vært i kontakt med dem i ettertid:blackeye:

Går inn i dette som en robot nå føler jeg. Alle følelser er avskrudd, og en positiv test kommer ikke til å gjøre meg annet enn livredd. 3/3 ganger har det gått galt, så hva hjelper det med positiv test da liksom :(

Samtidig så hadde vi ikke fortsatt om det ikke var et ørlite håp, så det er det lille håpet som holder oss gående føler jeg.

Hæppi - 29 - B1 - #1 - Progynova, Gonal F, Fyremadel, Ovitrelle, Lutinus - startet på Progynova uke 42, oppstart Gonal F uke 43. Ser at jeg sikkert tilhører denne gruppen, og ikke oktobergruppen, siden uttak ikke blir før november. Gurimalla så spent jeg er!!
Åh kjempespennende å komme igang med første forsøk! Har du/dere hatt noen annen behandling tidligere? Masse lykke til!

Det går stadig fremover, får det litt og litt på avstand for hver dag som går. Heldigvis o_O
Takk som spør :Heartred Synes det er trist at hverken gynekolog, sykehuset eller fastlege har stilt det spørsmålet i det heletatt, tiltross for at jeg har vært i kontakt med dem i ettertid:blackeye:

Går inn i dette som en robot nå føler jeg. Alle følelser er avskrudd, og en positiv test kommer ikke til å gjøre meg annet enn livredd. 3/3 ganger har det gått galt, så hva hjelper det med positiv test da liksom :(

Samtidig så hadde vi ikke fortsatt om det ikke var et ørlite håp, så det er det lille håpet som holder oss gående føler jeg.
Det er virkelig trasig at oppfølgingen etter abort er så dårlig, særlig på den viktige psykiske siden. Som at det er noe enkelt som vi bare skal tåle å gå igjennom... Det er godt å høre at det går litt bedre med deg dag for dag ❤️ Jeg skjønner virkelig redselen knyttet til neste positive test. Der er jeg også. Jeg håper at du har gode og støttende folk runt omkring deg! Så tenker jeg at vi satser på at håpet holder oss flytende, og at alt slit, tårer og fortvilelse resulterer i at drømmen går i oppfyllelse en dag. Snart ❤️

Jeg er litt bekymret fordi jeg har spottet i over en uke nå etter (det jeg tror var) eggløsning. Jeg pleier å ha en liten blødning rundt el men dette er noe annet. Jeg hadde styrt syklus i forrige syklus så siste mens var jo ikke "riktig", og jeg regner med at det er hormonene jeg tok da som har rotet det til. Jeg håper at kroppen ikke allerede har begynt å modne egg i denne rare spottingfasen. Da kan det blir for seint å stoppe det når blødningen kommer igang og jeg starter på estradot. Fullt mulig at jeg lager meg bekymringer her altså, men gah alltid er det noe...

Engelpia, 39,b1,klinikk spiren, 7 forsøk ( 3 og siste ved spiren, bemfola, menopur, fyremadel, prolutex. Da ser det nesten ut som oppstart blir i november da mensen er over en uke forsinket, og mye stress for tiden så den blir nok litt ekstra forsinket ❤️

Jeg er gravid for 4. gang nå, i søskenforsøket. De tre første endte i SA/MA. Så graviditet nr 4 kan bli noe av selv om de foran feilet. Jeg hadde mistet motet litt. Tenkte at det sikkert ikke gikk, fordi de foran feilet. Men det kan altså gå ❤️

Da ser det ut til at jeg brått skal inn i den gruppa her allikevell da :)

DinaD - 34 - B1 - Maigaard DK - #5 - Gonal F, Fyremadel, Letrozol, Ovitrelle, Gonalpeptyl - Uttak slutten av november <3
Woot woot velkommen! Kjempespennende med ny klinikk! Blir det en forskjell i medisiner/protokoll sammenlignet med din gamle klinikk?

Back
Topp