Ikke i bruk
Forumet er livet
... hele 2174 innlegg i går!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
-Kjempebra skravlet Legger dere i en skikkelig innsats så kanskje dere klarer å klatre opp på 3 plass?Det er bra innsats med tanke på at vi bare er 9 stk knallbra jenter
-Kjempebra skravlet Legger dere i en skikkelig innsats så kanskje dere klarer å klatre opp på 3 plass?
Da skulle vi nesten hatt noen fler til å skravle her [emoji14]
Tenk om vi var 40 stk da! Kunne glemt å henge meg på skravletråden da, men alle ledetråder og slikt ooh.. selv om jeg er glad vi er få og klarer oss så godt, så hadde det vært kult med bedre sjanser.Ja [emoji14] minst dobbelt så mange av oss
Ja, kjenner det er litt både og. Morsomt å ha bedre sjanSer, men ikke samme kontakten når det blir for mange så vi får bare stå på [emoji14]Tenk om vi var 40 stk da! Kunne glemt å henge meg på skravletråden da, men alle ledetråder og slikt ooh.. selv om jeg er glad vi er få og klarer oss så godt, så hadde det vært kult med bedre sjanser.
Tenk om vi var 40 stk da! Kunne glemt å henge meg på skravletråden da, men alle ledetråder og slikt ooh.. selv om jeg er glad vi er få og klarer oss så godt, så hadde det vært kult med bedre sjanser.
400 innlegg hittil i kveld
Haha, ja - er vel gjerne sånn på fredager.Hehe det gikk drastisk nedover med oss i dag gitt
Haha, ja - er vel gjerne sånn på fredager.
Det tror jeg absolutt [emoji14] men syntes vi får det bra uansett jeg daHadde det blitt mål prosent i forhold til antall på gruppen så ville vi gjort det godt gitt
Jada gjør jo detDet tror jeg absolutt [emoji14] men syntes vi får det bra uansett jeg da
Hadde det blitt mål prosent i forhold til antall på gruppen så ville vi gjort det godt gitt
Hadde detJa sa hadde vi hatt en sjangs