Novaluzid

em83

Glad i forumet
Har noen av dere erfaring med Novalzid??
For å forhindre/behandle sure oppstøt og halsbrann??

Jeg prøvde å spørre på apoteket, men hun som stod bak kassa virket rimelig "bortreist"....
Men står jo i pakningsvedlegget at ingen uheldige effekter på fosteret er vist...
Men så står det jo at det inneholder aspartam, og det er vel ikke så heldig eller?? Er det
ikke det som ikke anbefalles i light-produkter???

Dette vet jeg ikke noe om så det tørr jeg ikke svare på.
Dytter den videre [:)]

Det kan du trygt bruke!! Det er aspartam i den, og sånn ideelst sett burde man ikke ha i seg for mye av det uavhengig av om man er gravid eller ikke, men det er andre ting som gjør at man ikke skal bruke mange av tablettene mot halsbrann. Novaluzid er det som har fått meg gjennom de siste ukene - eneste legen min anbefalte bortsett fra GAviscon (Som smakker dritt)

ORIGINAL: svimsen

ORIGINAL: Lotten

Det kan du trygt bruke!! Det er aspartam i den, og sånn ideelst sett burde man ikke ha i seg for mye av det uavhengig av om man er gravid eller ikke, men det er andre ting som gjør at man ikke skal bruke mange av tablettene mot halsbrann. Novaluzid er det som har fått meg gjennom de siste ukene - eneste legen min anbefalte bortsett fra GAviscon (Som smakker dritt)

samme beskjed fikk jeg,
sa jeg holdt på og kaste opp den gaviscon greia, er det værste jeg har smakt[:'(]

ja fysj!! gaviscon var det eneste jeg fikk som alternativ sist jeg var gravid, og spydde som en gris (unnskyld uttrykket) hver gang jeg prøvde[:'(]
Men for de som takler smaken funker sikkert den fint også[:)]

Jeg bruker Novaluzid.
Har den i nattbord skuffen. Prøver å begrense bruken til akkurat når jeg skal legge meg. Nå er jeg ikke så spess plaget av brann heller. Bare ubehagelig når jeg skal sove...

Kjøpte den fordi det var andre her inne som anbefalte den sterkt. Og den hjelper!!

Back
Topp