Noterer dere?

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Vi fikk en bok som heter 'Barnet vårt' som vi noterer ned mye forskjellig om barnet fra fødsel til 6 år. Har dere en sånn bok? Eller noterer dere alt barnet gjør og 'sier' et annet sted? Det skal jo litt til å huske å skrive ned alt, men tror jeg gjør det ganske bra :D
 
har et fotoalbum med sider der en kan notere, blandt annet når tennene kommer, osv :) i går sa han sitt første forståelige ord uten om mamma og pappa, så det måtte noteres ^_^
 
Jeg har også en sånn bok, "Boken om meg". Fyller inn diverse "første gang"-ting o.l. Når han begynner å snakke, må jeg nesten lage meg en egen bok som jeg kan skrive ned gullkorn i. Er jo så morsomt å ha når de blir større, f.eks i konfirmasjon og bryllup og sånt :p
 
Ja, jeg fyller ut i en slik bok. Tror jeg må bla gjennom den på nytt nå, for å se om det har hendt noe nytt jeg kan fylle ut.
Og JA, må definitiv ha en egen bok for gullkorn når skravla begynner å gå :)
 
Gullkorn må også skrives ned, ja! Det har jeg også tenkt på :) Blir jo veldig morsomt for barna våre å lese når de blir større!
 
Ja jeg noterer :) har en perm som jeg skriver i :) har dessverre ikke fått gjort noe med den på en stund, men må få gjort det snart! Noterer viktige ting på mobilen etterhvert, slik at jeg har datoene osv til jeg skal skrive :)
 
Har også en slik "boken om meg", men synes det ikke er så mye plass til å skrive inn der. Jeg kjøpte en årsdagbok rett før minien ble født, der har jeg skrevet inn ting fra de første ni mnd. Nå brukes notatsider bak i den til å skrive inn hendelse, små og store :hello2
 
Back
Topp