Norsken og svensken og dansken...

x1x*MiniSatan*

Forumet er livet
Min eldste har akkurat oppdaget vitser! [:D] Hun vil gjerne høre så mange som mulig, og de om norsken og svensken og dansken er favorittene! Dessverre så kan jeg bare én eneste en, og det er den om norsken og svensken og dansken som gikk inn til grisen.

Er det noen som kan noen flere?
Husk dette skal til en 6-åring, så jo dårligere, jo bedre!

*fnise*

Ååå skal prøve å komme på![:D]

Haha ja den er sånn passe til 6-åringen tenker jeg [:D] [:D]

Nordmannen, svensken og dansken ville se hvem som kunne tisse lengst. Svensken tisset opp til dørhåndtaket og dansken tisset midt på lyktestolpen. Nordmannen tisset i buksen og sendte den til Amerika...

Det var en gang en svenske, danske og norske som skulle ned i potetkjelleren. Først kom svensken men så bannet han fordi han ikke fikk opp døra. Så sa Gud hvis du banner så kommer du ikke opp til himmelen.
Så kom dansken men så bannet han fordi han ikke fikk opp døra. Da sa Gud hvis du banner kommer du ikke til himmelen.
Så kom norsken men så bannet han fordi han ikke fikk opp døra da sa Gud hvis du banner kommer du ikke opp til himmelen.
Men da sa norsken at han ikke skulle opp til himmelen, men ned i potetkjelleren.

En svenske hadde skadet benet, og fikk beskjed av legen om å ikke gå i trapper.
Et par uker senere var svensken hos legen igjen.
- Benet ditt er mye bedre, sa legen, du kan begynne å bruke trappen igjen.
- Det var gode nyheter, sa svensken, - for det var temmelig vanskelig å klatre opp takrenna hver kveld!

ORIGINAL: mora_di

MAMMAOKT HAR GOOGLET!!!!!!!![:-][:D]

Å ja??? Har du beviiiiiiiis kanskje?[:-]

[:D]

Å herregud, de vitsene er bare så dårlige.... Men 6-åringen kommer sikkert til å elske dem [:D] 
Og når det handler om tiss eller promp eller noe sånt, så blir det jo ekstra morsomt da!

det var svensken, dansken og normann som skulle i svømmehallen..!
På vei opp møte de hver en fe som sa at de kunne få si et ønske hver når de hoppet og få det oppfylt i bassenget..!
Dansken hoppet og sa "GULL"
Nordmannen hoppet og sa "edelsstener"
og sist kom svensken og sklei på brettet og rope "shiiiiiit"

Hehe... husker jeg syntes den var kjempemoro! Men når man tenker over det er det mye der som mangler, sånn EGENTLIG?[8D]

Så var det svensken, dansken og nordmann som skulle hente noen poteter i et utehus..!
De blir da enig om at svensken skal gå først! svensken åpnet døra og brått hørte han en stemme...! "først fanger jeg deg, så flår jeg deg og så spiser jeg deg!", kjemperedd løper han tilbake og gjemmer seg under dyna.
Da bestemmer dansken seg for å hente potene, og han og hører "først fanger jeg deg, så flår jeg deg og så spiser jeg deg!", livredd han og løper han og gjemmer seg under dyna.
HERREGUD tenker nordmann og bestemmer seg for å gå selv! Han og hører den fryktelige stemmen!... men så skrur han på lyset, og der sitter det en ugle som titter på en mark/larve![:D]

Det var en gang en nordmann og en svenske som snakket sammen.
Svensken: "Noen svenske astronauter skal fly til sola med en rakett!"
Nordmann: "Er dere helt dumme? Både astronautene og romskipet kommer til å smelte!"
Svensken: "Tror du de er dumme? De flyr jo til sola om natta, da!"

vet ikke helt om den er like barnevennlig da?[8|]

Hihihi, jeg også husker at jeg syns de vitsene var skikkelig morsomme [:D] [:D] Men de er ikke akkurat like morsomme nå nei [8|]

ORIGINAL: blomsten min

Nordmann: "Er dere helt dumme? Både astronautene og romskipet kommer til å smelte!"

Jo absolutt! Den er jo egentlig veldig pedagogisk, for tenk, da kan jeg jo samtidig forklare hvordan sola aldri slutter å lyse, det er bare jorda som snurrer rundt etc. Syns den var bra jeg! [:D]

ORIGINAL: Minsanten

ORIGINAL: blomsten min

Jo absolutt! Den er jo egentlig veldig pedagogisk, for tenk, da kan jeg jo samtidig forklare hvordan sola aldri slutter å lyse, det er bare jorda som snurrer rundt etc. Syns den var bra jeg! [:D]

Hehe... [:D][:D][:D] genialt! Tenkte jeg ikke på[8D]

Back
Topp