MNJ Elsker forumet 11 Apr 2008 #1 I dag konkurrerer svigersøstera mi i Norske Talenter!! Med Soulstars![:)] Heia heia heia!!!
I ildrii Elsker forumet 11 Apr 2008 #2 Ååå, akkurat når jeg leste dette, så er det jo nettopp deres tur [:D] Krysser fingrene
I ildrii Elsker forumet 11 Apr 2008 #3 de er jo så flinke, får til og med frysninger på kinnet her jeg sitter.
BoBBelur Gift med forumet 11 Apr 2008 #4 jeg har faktisk danset i team med hun ene som er med der for noen år siden..de er jo rå flinke![:D] kult å se på..håper de vinner!
jeg har faktisk danset i team med hun ene som er med der for noen år siden..de er jo rå flinke![:D] kult å se på..håper de vinner!
MNJ Elsker forumet 11 Apr 2008 #6 ORIGINAL: *cookie* jeg har faktisk danset i team med hun ene som er med der for noen år siden..de er jo rå flinke![:D] kult å se på..håper de vinner! Så gøy, hvem av dem da? (tenk hvis det er svigerinna mi![:D])
ORIGINAL: *cookie* jeg har faktisk danset i team med hun ene som er med der for noen år siden..de er jo rå flinke![:D] kult å se på..håper de vinner! Så gøy, hvem av dem da? (tenk hvis det er svigerinna mi![:D])
MNJ Elsker forumet 11 Apr 2008 #8 ORIGINAL: Ellen. når er det da? det er på tv2 nå, men de har allerede dansa.