M melek Andre møte med forumet 23 Jan 2006 #1 Venter barn med en tyrker, noen som har noen forslag til navn?? Noe som går i begge land. Veit ikke kjønnet enda..
Venter barn med en tyrker, noen som har noen forslag til navn?? Noe som går i begge land. Veit ikke kjønnet enda..
Tidabæibi sin mamma Elsker forumet 23 Jan 2006 #3 Sara/Zhara Mirjam/maryama Abraham/Ibrahim Ali (Idol-ali) [;)] Omar (yndlingen til Michael Jackson) Jasmin Aida/Ida Nora hmmmm Kommer nok på flere [;)]
Sara/Zhara Mirjam/maryama Abraham/Ibrahim Ali (Idol-ali) [;)] Omar (yndlingen til Michael Jackson) Jasmin Aida/Ida Nora hmmmm Kommer nok på flere [;)]
I Idun82 Forelsket i forumet 24 Jan 2006 #4 Jeg er og gift med en tyrker, vi ville og ha et navn som var likt i begge land. Vi endte da opp med Eilin. I Tyrkia skrives det Aylin
Jeg er og gift med en tyrker, vi ville og ha et navn som var likt i begge land. Vi endte da opp med Eilin. I Tyrkia skrives det Aylin
M melek Andre møte med forumet 24 Jan 2006 #5 Med fare for å mase noe voldsomt her. Jeg har prøvd å sende deg privat melding, men jeg veit ikke om du har fått dem???
Med fare for å mase noe voldsomt her. Jeg har prøvd å sende deg privat melding, men jeg veit ikke om du har fått dem???
I Idun82 Forelsket i forumet 24 Jan 2006 #6 Heisann Melek... jada jeg har fått melding fra deg... sendte deg nettopp ett svar... :)
mimime Forelsket i forumet 1 Feb 2006 #7 synes nadja,og aliyan er fint jeg da[:)] var sammen me en tyrker for noen år siden,og falt helt for de navna dengang.
synes nadja,og aliyan er fint jeg da[:)] var sammen me en tyrker for noen år siden,og falt helt for de navna dengang.