Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh, her også. Lenge siden noe har fristaHmm.. Det må bli fiskeboller i hvit saus, ferskt kneip brød med leverpostei, kjøttboller/kaker i brun saus, brunost og agurk på fersk skive. Åå mye som frista nå![]()
Jeg elsker også pinnekjøtt, men jeg tenker at det er bra man kun spiser det i desember, ellers hadde jeg sett gravid ut hele tia :-!Pinnekjøtt <3 syns det et synd at en spiser det kun i desember :/
<3 09.02.2014 <3
Hvorfor skulle det ikke det om det er igjennomstekt?Er det greit å spise froskelår når man er gravid?Vis vedlegget 18773
--------------------
<3 17. februar <3
Ååå, nei. Det har jeg ikke tenkt på, det er jo sommer og spekemat sesong . Nå fikk jeg lyst det. Skikkelig lyst på det.Favoritten er vel kjøttkaker eller hjortesteik sånn pappa lager den. Men også rømmegrøt med spekemat. Åååh, damn!! I sommer går jeg glipp av spekematen!!
Xander 2760 g, 47 cm, 15.08.09
Termin februar, usikkert når![]()
Elsker lutefisk, men jeg liker det best med poteter, bacon og gulrotstuing og litt ertepureLutefisk i lompe med smør, bacon, erter salt og pepper!
Termin 14. februar <3
Hvor burde jeg dra for å få god komle? Aldri fått det ordentlig tillaget så liker det egentlig ikkeAller beste er komle og pinnekjøtt![]()
Jeg levde på risgrøt de første 6mnd i forrige svangerskap.. <3Lite som frister, men i butikken i dag så måtte jeg kjøpe inn til fiskebolle og kjøttkakemiddag.. Og risengrynsgrøt..
Hos mammaHvor burde jeg dra for å få god komle? Aldri fått det ordentlig tillaget så liker det egentlig ikke
03.02.14
Jeg elsker også pinnekjøtt, men jeg tenker at det er bra man kun spiser det i desember, ellers hadde jeg sett gravid ut hele tia :-!
03.02.14
Det er veldig godt, og så elsker datteren min det.Jeg levde på risgrøt de første 6mnd i forrige svangerskap.. <3
03.02.14