Norsk mat

Jippi

kommende tobarnsmor :)
Hva er dine favoritter???
Jeg lengter etter norsk mat.
Alt fra leverpostei, nora lettere syltetøy til go og mager grillpølser, makrell I tomat og lomper

03.02.14

Hmm.. Det må bli fiskeboller i hvit saus, ferskt kneip brød med leverpostei, kjøttboller/kaker i brun saus, brunost og agurk på fersk skive. Åå mye som frista nå :P

Hmm.. Det må bli fiskeboller i hvit saus, ferskt kneip brød med leverpostei, kjøttboller/kaker i brun saus, brunost og agurk på fersk skive. Åå mye som frista nå :P
Åååh, her også. Lenge siden noe har frista

03.02.14

Ja keg har egentlig ikke hatt matlyst siste mnd, men må vel komme snart nå :)

Synes kjøttkaker er godt jeg, men frister ikke for tiden nå... Middagspølser...

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3

Lite som frister, men i butikken i dag så måtte jeg kjøpe inn til fiskebolle og kjøttkakemiddag.. Og risengrynsgrøt..

Favoritten er vel kjøttkaker eller hjortesteik sånn pappa lager den. Men også rømmegrøt med spekemat. Åååh, damn!! I sommer går jeg glipp av spekematen!! :eek:

Xander 2760 g, 47 cm, 15.08.09
Termin februar, usikkert når :p

Pinnekjøtt <3 syns det et synd at en spiser det kun i desember :/

<3 09.02.2014 <3

• Liker
Reactions: BMC
Lutefisk i lompe med smør, bacon, erter salt og pepper!

Termin 14. februar <3

Er det greit å spise froskelår når man er gravid?ImageUploadedByBV Forum1371318947.329784.jpg

--------------------
<3 17. februar <3

Favoritten er vel kjøttkaker eller hjortesteik sånn pappa lager den. Men også rømmegrøt med spekemat. Åååh, damn!! I sommer går jeg glipp av spekematen!! :eek:

Xander 2760 g, 47 cm, 15.08.09
Termin februar, usikkert når :p
Ååå, nei. Det har jeg ikke tenkt på, det er jo sommer og spekemat sesong . Nå fikk jeg lyst det. Skikkelig lyst på det.

03.02.14

Jeg elsker også pinnekjøtt, men jeg tenker at det er bra man kun spiser det i desember, ellers hadde jeg sett gravid ut hele tia :-!

03.02.14

hehe ja kan være litt greit er ikke akkurat den sunneste maten =/ så godt vi nyter det den måneden i året ;)

Jeg levde på risgrøt de første 6mnd i forrige svangerskap.. <3

03.02.14
Det er veldig godt, og så elsker datteren min det.
Sist spiste jeg faktisk babygrøt med sukker på av alle ting. Aner ikke hvor den ideen kom fra. Og pitabrød da, det hjalp for kvalmen den gangen..

Back
Topp