Fikk kjeftet meg til entitet hos en annen lege på legesenteret. Det hjalp mye. Følte vi ble tatt mer vare på og han tok faktisk prøver av hu. Så håper på raskt svar nå.
Da ville jeg sjekka om denne legen har ledig plass og bytta til den..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk kjeftet meg til entitet hos en annen lege på legesenteret. Det hjalp mye. Følte vi ble tatt mer vare på og han tok faktisk prøver av hu. Så håper på raskt svar nå.
Han håpte det rett å slett var ett vanlig virus. Men ville sjekke siden oldefaren hennes ligger på ahus med rs virus.Så bra dere ble hørthva trodde han det var da?
Ja burde nok det. Han fikk hu til å le også. Og på norsk blir etternavnet hans sjokolade, morsomt for barn.Da ville jeg sjekka om denne legen har ledig plass og bytta til den..
Krysser fingrene for at det bare er et vanlig virusHan håpte det rett å slett var ett vanlig virus. Men ville sjekke siden oldefaren hennes ligger på ahus med rs virus.
Hva! Er det mulig?Omg. Jeg skriver det her inne i stedet for å lage ny tråd.
Oldefaren til datteren min er lagt inn på ahus med rs virus og uvi. Dette gjør eldre mennesker sløve og han er dårlig til bens. I dag ble datteren hans ringt om at gamlehjemmet ikke har plass og at de ville sende han hjem i kveld. Hu fikk dem til å ha han der til i morgen. Denne mannen er 87 år og bor hjemme sammen med kona si. De har ikke hjemmehjelp eller noen annen form for hjelp. Også skal de sende denne mannen hjem, det er jo nesten som å ta livet av han. Kona må jo nesten kunne gå på butikken uten å være redd for at han skal dette og dø. Knurr. Føler jeg har fått nok av hele helsevesenet nå.
Ja det er helt ufattelig. Mannen min sa også i stad at hu har begynt å hoste og skal sjekkes for rs viruset. Skjønner ikke hvordan det er mulig å tenke så kort som sykehuset. Ja det er dårlig plass der, men da burde de ikke lagt ned ett sykehus som er nærmere oss. Ahus ville ikke hjelpe til med å drifte det lengre for det var bare tull. På slutten var det bare legevakt og en fløy med senger oppe, men de sengene var til folk som ikke kunne dra hjem.Hva! Er det mulig?
De må da faktisk ordne noe til han hvis de ikke kan ha han der!
Dette der hadde jeg virkelig ikke godtatt! Ikke bare at de blir sløve men med sykdom i den alderen kan mye skje og det minste de kan ordne da er hjemmehjelp og helst mer hjelp!
Er så typisk helse Norge dessverre å legge ned uten å ofre en tanke mer over det :-( de skal bare gjøre ting billigst mulig for seg selv :-(Ja det er helt ufattelig. Mannen min sa også i stad at hu har begynt å hoste og skal sjekkes for rs viruset. Skjønner ikke hvordan det er mulig å tenke så kort som sykehuset. Ja det er dårlig plass der, men da burde de ikke lagt ned ett sykehus som er nærmere oss. Ahus ville ikke hjelpe til med å drifte det lengre for det var bare tull. På slutten var det bare legevakt og en fløy med senger oppe, men de sengene var til folk som ikke kunne dra hjem.
Ja i grunn. Men er glad han har såpass våkne barn og svigerbarn. Enten krever de hjelp eller gjør det selv. Min mor hadde en god idé, men er nok litt vanskelig. Hu mente at jeg, mannen min og dattera vår bytta bosted med dem da vi bor i en generasjonsbolig med svigerforeldrene mine. Men det veit jeg at er uaktuelt. Hjemkjære gamle mennesker og folk som ikke kan tenke utenfor boksen.Er så typisk helse Norge dessverre å legge ned uten å ofre en tanke mer over det :-( de skal bare gjøre ting billigst mulig for seg selv :-(
Eller de tror de gjør det billigst mulig i det korte løp men i det lange løp vil det koste dem dyrt er jeg redd!
MEN de har fortsatt et ansvar for pasientene sine og det må de ta alvorlig!