Norsk folkehjelp!

Bakemester Harepus

★Juni12`s jentemamma★Februar2014`s Miss Opptatt★
VIP
Flere som har blitt ned ringt av de?

De ringer meg faktisk å tigger om penger, spør om de kan sende en faktura til meg som forfaller neste mnd! For å støtte barna på flukt i Syria...

Sier jeg dessverre ikke har mulighet nå pga huskjøp, barna og diverse andre regninger. Men gir det jeg har i lommeboka hvis de står rundt omkring.

Men alikavel så sier hun at det kun er en engangssum og hadde håpa på en positiv tilbakemelding!

Syns de har blitt så frekke!

Har man ikke råd så har man ikke!

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 25.02.14 / 03.03.14 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma og RonjaR ★
 
huff det var da en fryktelig frekk selger!
er ikke alltid man har råd til å hjelpe og det må de jo bare respektere!
 
Tar aldri telefon når det ringer ukjente nummer;)
Men de burde da ta nei for et svar!:mad:

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Huff, så slitsomt:( For all del, fint at noen vil hjelpe de i Syria. Men man må faktisk respektere et nei, og ikke drive og påføre folk dårlig samvittighet. Anbefaler deg å reservere deg mot tlf.salg på
Brønnøysundsregisteret. Tror man må hake av at man også reserverer mot frivillige org. Det er utrolig fort gjort. Har ikke mottatt en eneste tlf etter jeg gjorde det.


Sent from my iPhone using Tapatalk -
 
Pleier ikke ta tlf når det er ukjent nr. Men så flere skrev på fb at de hadde blitt oppringt av disse, og at de rett og slett hadde tigget.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
huff je kan ikke fordra slik tigging, je legger alle slike til på avvisningslista på telefonen, så nå slipper je unna med å ta av røret engang :p
 
Huff, så slitsomt:( For all del, fint at noen vil hjelpe de i Syria. Men man må faktisk respektere et nei, og ikke drive og påføre folk dårlig samvittighet. Anbefaler deg å reservere deg mot tlf.salg på
Brønnøysundsregisteret. Tror man må hake av at man også reserverer mot frivillige org. Det er utrolig fort gjort. Har ikke mottatt en eneste tlf etter jeg gjorde det.


Sent from my iPhone using Tapatalk -
eller reservere seg mot å stå i noen kataloger når man får nytt nr vil hjelpe på dette. har ikke fått en eneste tlf heldigvis!
dessverre så vil man fortsatt bli ringt opp selv etter at man har registrert seg i brrg siden de da allerede har tlf nr ditt :(
 
Jeg sa det var greit og glemte av første regninga og her kommer de med purring på 20kr fordi jeg ikke hadde betalt.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
eller reservere seg mot å stå i noen kataloger når man får nytt nr vil hjelpe på dette. har ikke fått en eneste tlf heldigvis!
dessverre så vil man fortsatt bli ringt opp selv etter at man har registrert seg i brrg siden de da allerede har tlf nr ditt :(
De eneste jeg har blitt oppringt av er Falck, men det er fordi jeg er tidligere kunde der....Men hva mente du med nytt nr? Om man får nytt tlf.nr?


Sent from my iPhone using Tapatalk -
 
De eneste jeg har blitt oppringt av er Falck, men det er fordi jeg er tidligere kunde der....Men hva mente du med nytt nr? Om man får nytt tlf.nr?


Sent from my iPhone using Tapatalk -
ja når man får nytt nr. jeg endret faktisk litt pga slike ting
 
ja når man får nytt nr. jeg endret faktisk litt pga slike ting
Det tror jeg ikke jeg gidder:pHatt samme nr siden jeg fikk mobil da jeg var 15 ;) Samboer reserverte seg for flere år siden og har ikke blitt oppringt en eneste gang, så håper jeg er like heldig ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk -
 
Jeg sa det var greit og glemte av første regninga og her kommer de med purring på 20kr fordi jeg ikke hadde betalt.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Helt tragisk..


Sent from my iPad using BV Forum
 
Det tror jeg ikke jeg gidder:pHatt samme nr siden jeg fikk mobil da jeg var 15 ;) Samboer reserverte seg for flere år siden og har ikke blitt oppringt en eneste gang, så håper jeg er like heldig ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk -
får håpe det :)
 
eller reservere seg mot å stå i noen kataloger når man får nytt nr vil hjelpe på dette. har ikke fått en eneste tlf heldigvis!
dessverre så vil man fortsatt bli ringt opp selv etter at man har registrert seg i brrg siden de da allerede har tlf nr ditt :(

huff ja, alle man har ett etablert forhold til kan ringe står det, må si je har det til MANGE........... for jeg syns ikke reserveringen har hjulpet noe som helst
 
Er registrert i Br.registeret, men noe går gjennom allikevel. Kan anbefale appen Telefonterror. Da får man tilgang til en stooor base med telefonselgere etc. og kan også legge til flere selv. Så ser man hvem som ringer og kan slippe å ta tlf ;)
 
Er registrert i Br.registeret, men noe går gjennom allikevel. Kan anbefale appen Telefonterror. Da får man tilgang til en stooor base med telefonselgere etc. og kan også legge til flere selv. Så ser man hvem som ringer og kan slippe å ta tlf ;)

å den skal je laste ned :)
 
huff ja, alle man har ett etablert forhold til kan ringe står det, må si je har det til MANGE........... for jeg syns ikke reserveringen har hjulpet noe som helst
men når du sier det skal de slutte å ringe! hjelper lite til de som ringer ang bedrift da men du får ihvertfall vekk noen
 
men når du sier det skal de slutte å ringe! hjelper lite til de som ringer ang bedrift da men du får ihvertfall vekk noen

slenger alle på avvisningslista mi je så stortsett så sier jeg hei, hører hvor de er fra, og snakker aldri med det nummeret igjen :p
 
Back
Topp