Normalt ?

LilleLisska

Forumet er livet
At ho et så lite som ho gjør?

Ho spis kanskje ti min fra en pupp, så sovne ho. Lar ho sove i to tima å prøve igjen, spis bare i ti min fra en pupp.

Men prøve å gi ofte så da gjør det vell ikke så mye ? [:)]

Har aldri amma før så vet jo ikke.. [:)]

Ho e jo bare to døgn så det kommer sæ vell etterhvert.. [:)]

har du født??!
Gratulerer så mye[:D][:D][:D][:D]

Kanskje melka di drives ut fort?[:)]

Har ikke erfaring med det egentlig, men de på ammehjelpen sa at med effektiv og rett sugetenkikk kan babyen tømme puppen på ca 15min.

ORIGINAL: gira

har du født??!

Ja, og det gikk fort [8D]

Takker [;)]

ORIGINAL: StinkiStini

Kanskje melka di drives ut fort?[:)]

Har ikke erfaring med det egentlig, men de på ammehjelpen sa at med effektiv og rett sugetenkikk kan babyen tømme puppen på ca 15min.

Kanskje, ho virke jo fornøyd og har bæsj og tiss i bleian [;)][:)]
Men syns ikke sugeteknikken hennes e så bra enda da. [&:]

Min eldste åt sjelden lenger enn ti-15 min, og han virka stort sett fornøgd med det [:)] Gratulerer med nyfødt [:D]

ORIGINAL: småsmurf

Så lenge du har godt med melk og den kommer fort, så kan hun godt bli mett på 10 minutter, er jo supert hviss det går så fort[:D] Gå og kontroll vei, før og etter amming, viss du er veldig i tvil, så ser du hva hun har fått i seg[:D]

Okei, fint å vite. Skal jo på kontroll på Tirsdag så da får æ høre dær [;)]

Sånn holdt jeg på en stund med Emma og. Men etter et par uker så fikk vi til et godt samspill. Amming er ikke alltid noe man får til med en  gang, men man må også lære hverandre å kjenne litt[:)]

ORIGINAL: gira

har du født??!

Signerer. [:)]

Gratulerer med skatten[:)]

Magesekken på en nyfødt er på str med en valnøtt så den blir fort full. Amma vel rundt 10 min i starten jeg også. Også ble det lengere etter hvert 10min til 45 min. det er kun de første 10-15 min som det er noe i puppen resten blir kos.

Godt at det kommer noe i bleia og da, det tyder jo på at systemet fungerer[:)]

Det er jo ganske vanlig at de sovner fort ved puppen de første dagene. Vi fikk beskjed om å prøve å holde gutten vår våken ved å klemme han i hånda og på føttene.

Har hun hatt gulsott? Det gjør de ekstra søvninge..

Men, så lenge ho er fornøyd og tisser og bæsjer, så skulle det ikke være grunn til bekymring!

Var sånn her også i begynnelsen, å for å få sugerefleksen skikkelig i gang så
hold jeg han i hånden altså trykket lett inni håndflaten hans.. da blir sugingen mer effektiv, hehe![:D]

Back
Topp