Normalt?

Kihne

Elsker forumet
I de siste ukene så har livmora stukket veldig mye ut når jeg våkner opp om natta og er tissetrengt ;p det kjennes veldig rart ut og ømt på en måte, men det er vel bare blæra som presser livmora opp?

Men i går kveld da jeg hadde lagt meg og ikke vare tissetrengt eller noe, så kom den samme kulen der igjen etterhvert, men det ble veldig ubehagelig å ta på, veldig ømt.. og det var ubehagelig å ligge og ubehaglig å snu seg osv ;s

off, er så redd for at det skal være noe galt, selv om det sikkert er absolutt ingenting å bekymre seg over :p

jeg får også sånn kul hvis jeg ligger litt.. Og jeg er bare 12 uker på vei. er litt ubehagelig å trykke på kulen, men ikke vondt. Men hvis jeg ligger og er veldig tissetrengt men ikke gidder å stå opp, så blir det litt vondt.. TIpper det er helt normalt:)

Okei, takk[:)]

off, må slutte å bekymre meg om ting ><

Jeg er også veldig øm ..

livmoren flytter på seg, og dermed kommer blæren i press innimellom..
ubehagelig JAAAAAAAAAAAAAaa
normalt JA

Hehe, bra å få svar på ting man lurer på :D
veeeldig ubehagelig jaaa ><

Jeg merker også livmora godt som en kul... på natta våkner jeg nå av at jeg har vondt bak i ryggen istedenfor livmora/blæra(?), som jeg hadde tidligere.. Jeg måtte ringe legen å sjekke hva dette kunne være, og han sa at det kunne være nyrene. At jeg skulle ha tissa lenge før jeg må på en måte.. så nå må jeg ha på alarm i 2 tida på natta for å tisse ellers våkner jeg med den j*%# ryggsmerta i 4 tiden, og da får jeg ikke sove igjen på lenge...

Hvorfor kunne vi ikke bare vært frisk som en fisk hele gjengen? [:)] uten bekymringer og pes[:)]

ORIGINAL: JeanetteR

Jeg merker også livmora godt som en kul... på natta våkner jeg nå av at jeg har vondt bak i ryggen istedenfor livmora/blæra(?), som jeg hadde tidligere.. Jeg måtte ringe legen å sjekke hva dette kunne være, og han sa at det kunne være nyrene. At jeg skulle ha tissa lenge før jeg må på en måte.. så nå må jeg ha på alarm i 2 tida på natta for å tisse ellers våkner jeg med den j*%# ryggsmerta i 4 tiden, og da får jeg ikke sove igjen på lenge...

Hvorfor kunne vi ikke bare vært frisk som en fisk hele gjengen? [:)] uten bekymringer og pes[:)]

off, det hørtes ikke særlig morsomt ut å ha vekkeklokka på midt på natta ;S
ja, jeg kunne hvertfall ha klart meg uten disse bekymringene ;p

Back
Topp