normalt?

Mailykke2

Forelsket i forumet
Har lukket melk i noen uker, men nå har det plutselig stoppet...
Er det normal eller burde det blinke en varsellampe? :P

er nok ikke noe farlig ;) kommer tilbake skal du se ;)

Bergie skrev:
er nok ikke noe farlig ;) kommer tilbake skal du se ;)

melken kommer ikke før etter fødsel, men er noe lignende som kan lekke før fødsel (har det samme) så ville ikke bekymret meg :) 

Tror ikke du skal bekymre deg for dette. Har selv hatt råmelk siden uke 22. Er nå straks i uke 32, og mengden råmelk har variert VELDIG fra dag til dag i disse ukene. Noen dager kommer det en og annen dråpe og andre dager står spruten i veggen bare jeg tar i puppen. Skal etter hva jeg har hørt ikke være noen sammenheng mellom mengden råmelk og hvor mye melk du får etter fødselen. 

Dere som har veeeldig mye væske i brystene allerede nå: er dere første eller andregangsfødende?

Jeg har hatt en og annen dråpe, men nå er det en stund siden jeg har merket noe.. Er førstegangsfødende i uke 29. Er det normalt og ikke merke noe til dette også? Hm...

Jeg har også fått råmelk,og hatt det en stund. (jeg er 2 gangs fødende) første gang fikk jeg ikke noe før 2-3 uker før jenta kom,så tror ikke det er noe som er unormalt her :-) melka kommer den skal du se!

Veldig variabelt her også, noen dager kommer det bare jeg kommer bort i puppen, andre dager ingenting. Jeg er gravid for 3. gang, minnes det kom mye senere første gangen og tror også mange ikke får noenting før babyen har kommet og alt er like normalt. :-)

La ikke merke til noe forrige gang før etter fødselen jeg, da startet det opp. Nå merket jeg det her om dagen, men i følge mannen har jeg visst hatt det lenge..
Men hadde ikke bekymret meg, er bare kroppen som har gjort seg klar, også starter det for fullt når ungen kommer!

Hos meg drypper det råmelk, mest om nettene... Varierer fra dag til dag, hatt det siden uke 20 ca. (førstegangsfødende)

Hei

Jeg ikke lekket noe råmelk ennå. Jeg hadde mye melk de andre gangene, så er ikke så beskymret. Men merker at kroppen holder på å jobbe med å forberede melkeproduksjonen. Litt mer øm i brystene....

Back
Topp