normalt????

frkLinda:)

Blir kjent med forumet
 ÅÅÅHHH..... har likssom ingen SKIKKELIGE symptomer på att jeg er gravid, men testen viser jo så :P   

Mensen kommer jo ikke, og litt ømme bryster har jg, Litt  økt utflod (sorry detaljer).. Men ellers merker jeg ingen ting :(  Faktisk nesten lei meg for att jeg ikke er kvalm :P, hadde jeg vært det hadde det vært ett tegn på att ting var på gang likssom :(  Noen som skjønner hva jeg mener??? 
På kvelden er jeg likssom litt opstappet  men det hender det jo man er etter en dag man har stappet innpå..  Noen som har noen mening/ erfaring/ forslag eller lignende til min lille frustrasjon 

du kan få mine brekninger med noko attåt

skulle øøønske jeg ikke hadde noen symptomer for jeg er LEI av å spy!! MEN skjønner deg veldig godt også for jeg tenker ofte når jeg er dårlig at det må jo være at bra tegn i hvertfall (er det jeg lever på).. får håpe du får noen symptomer snart da 

Ja, skjønner hva du mener, jeg har heller ikke mange symptomer. Var litt kvalm tidligere, men nå har det gått over så nå er det bare litt murringer/press helt nederst i magen. Men jeg var på tidlig ul idag (oppfølging pga en blødning for 3 uker siden) og der var det et bankende hjerte og alt så fint ut. Så jeg tror vi skal bare nyte at graviditeten fortsatt går lekende lett, det blir fort nok tungt med mage og kanskje halsbrann og bekkenløsning etc... ;)
Gratulerer med graviditeten!!! :))

Hihi, jeg vet hva du mener. Var litt kvalm for en ukes tid siden, og det kommer noen "gufs" nå og da, men føler meg jo ikke akkurat gravid. Er kjempeopplagt og har masse energi også, og det passer jo veldig fint med en aktiv liten krabat her hjemme, mye å gjøre på jobb og får trent litt i tillegg.

Jeg hadde det akkurat på samme måten sist, merka ingenting egentlig før magen begynte å vokse, og det skjedde ikke før ca uke 15. Kjente så litt liv i uke 16. Jeg gleeder meg til vi kommer dit:) Sist var jeg på tidlig UL (privat), men det kommer jeg ikke til å gjøre denne gangen.

Dette er helt normalt, og vi kommer tidsnok til å kjenne det på kroppen vi også:) Nyt graviditeten og den lille hemlissen i magen

Jeg forstår godt hva du mener. Jeg har heller ingen symptomer, bare litt mer trøtt og hissig.. litt oppblåst om kveldene, men ikke noe å klage over. nesten så jeg ønsker flere symptomer, slik at jeg virkelig kjenner at jeg er gravid. Men vi må vel bare være glad for at vi er i god form. Er ikke alle som er det på denne tiden.

Jeg har det vel nesten sånn akkurat nå. Har blitt SÅ mye bedre etter jeg ble sykemeldt ut denne uka, sånn at jeg fikk slappet av skikkelig!
Jeg er utrooolig sliten da, men det er i grunn det eneste akkurat nå. Ja og ømme pupper om jeg bruker bh. Bruker jeg ikke det, så merker jeg ikke så mye :)

godt det er fler=)  Men vi får vell bare nyyyte det, og krysse fingrene <3   Leste ett sted att de med lite symptomer har større sjanse for SA/MA  så tenker på det jeg da, ettersom jeg har hatt en MA tidligere :(

Forslag??  Ja!!! :D  NYT det ;) 
Jeg vil vel tro at få symptomer er like normalt som mange av de...??!!   Selv har jeg ikke mange denne gangen, kun ømme monsterpupper og luftmage :D  Mens sist gang kasta jeg opp hver mårra fram til uke 17 ellerno...   Så håper du  joiner meg og: NYTER at du ikke er kvalm, zombietrøtt og vondt i ryggen.
Kommer symptomene, så kommer de tidsnok, og du skulle ønske du hadde vært symptomfri... :)

Klem fra Trrolla :D

Jeg har også veldig lite symptomer. De siste dagene har jeg følt meg 'som vanlig', men hodet surrer og går i bakgrunnen med hundretusen tanker :) Megatrøtt for et par dager siden, noe bedre de siste par dagene. Er bare å nyte det, som det sies over her, og håpe på at man slipper å bli kvalm :-) Lykke til!

Vær glad du ikke er kvalm.....det er ikke noe morro! Jeg hadde ingen symtomer med første mann. Der gikk alt som vanlig. Og det var helt fantastik. Denne gangen har jeg vært skikkelig dårlig. Noe som ikke har vært kjekt i det hele... Slitsomt både på jobb og hjemme. Så kos deg med tanken, og gled deg til magen begynner å vokse og alt det kjekke som kommer.

Back
Topp