NORMALT?

Jeg røyker jeg også, men slutta når jeg ble gravid:) Begynte igjen når emma var 7 mnd, dumme meg..

ORIGINAL: Emma Emilies_Mamma88

Er det normalt og være 40 cm og 1591gram når man har fullgått svangerskap + en dag over?

Min lille i magen veier 1500 gr nå.... og er ca 35 cm lang.. og jeg har hele 10 uker igjen.. så nei, tror ikke det er normalt..

ORIGINAL: mammma86

Gammel venninne som jeg hang med en liten stund fooooor mange år siden..
Hun lurte typen (eksen sin nå) for og bli gravid siden venninnen hennes hadde fått unge som igjen fikk det pga anna venninne..[:@]
Hun beholdte bare pga pengene, så når hun skulle på kontroller og slikt så gadd hun ikke osv..

når fødte hun? lenge siden? *ble fryktelig nysgjerrig på hvem dette er* er jo fra lhmr

Ehhh,nyskjerrig Lillehamring her også.....

ORIGINAL: H3idy

huffe!!! [:(] er det mulig... er jeg slem om jeg sier jeg skulle ønske at unge mødre skulle hatt mer kontoll av barnevernet pga alt dette..
Er unntak, for det er veldig MANGE flinke unge mødre... men så er de de som sklir helt ut...

Har nok ikke noe med om man er ung eller ikke. En på 30 kunne vært likedan.

ORIGINAL: Thothamon

Hun har røyket 20+ røyk om dagen, så klarte hu og få sånn virus i fostervannet, noe som kunne unngått.. Ennå hun fikk beskjed om å slutte:/

oj høres nesten ut som en jeg jobbet med, hun hadde sommer jobb der jeg jobbet. hun var gravid, røykte som en skorstein og drakk som en svamp. husker jeg så henne på butikken, hun og to små gutter stod å regnet på kalkulator om hvor mange øl de hadde nok til, og da var hun rundt 8 mnd på vei.  
men babyen hennes ble ikke sååååååå liten, 46 cm og 2400, hun gikk 2 uker over termin. 
men helt forferdelig, blir helt kvalm når jeg tenker på det.
Husker jeg traff henne tilfeldig i byn, jeg hadde nettopp fått maren selv da,snakket litt med henne, så stod noen drittunger og maste på henne, kom igjen da S.... ungen din må få mat nå, kom igjen hun er jo drit sulten nå, vi må gå på bystasjonen før ungen din kreperer.[8|]  husker jeg og venninnen min ble helt paff[:'(]
Uff da hadde jeg ringt barnevernet faktisk. Hvem er så dum at man drikker når man er gravid[&o] Stakkar babyen..

Back
Topp