loveorhate
Glad i forumet
Er det normalt og være 40 cm og 1591gram når man har fullgått svangerskap + en dag over?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: LinnHege
ORIGINAL: Emma Emilies_Mamma88
Gammel venninne som jeg hang med en liten stund fooooor mange år siden..
Hun lurte typen (eksen sin nå) for og bli gravid siden venninnen hennes hadde fått unge som igjen fikk det pga anna venninne..[:@]
Hun beholdte bare pga pengene, så når hun skulle på kontroller og slikt så gadd hun ikke osv..
seriøst?? herregud stakkars unge da.. blir sinna på sånne folk as[:@]
ORIGINAL: Stine_88
En jeg kjenner(ikke en venninne lenger!) røyka masse røyk per dag og drakk hver helg ennå hu var høygravid....[&:][:(] babyen døde i morens liv to uker før termin[:@][&:][:(][&o][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]
ORIGINAL: H3idy
huffe!!! [:(] er det mulig... er jeg slem om jeg sier jeg skulle ønske at unge mødre skulle hatt mer kontoll av barnevernet pga alt dette..
Er unntak, for det er veldig MANGE flinke unge mødre... men så er de de som sklir helt ut...
ORIGINAL: 2-barnsmor-22
Herregud for ei kjerring!![:@][:@][:@]
Ei som sambo kjenner fikk baby for noen mnd siden. Han var født 3 uker for tidlig, men var bare 2300 og 45 cm. Hun hadde visst røyka masse under hele svangerskapet!!
Fy og fy!!!!
ORIGINAL: angelina
ORIGINAL: Stine_88
En jeg kjenner(ikke en venninne lenger!) røyka masse røyk per dag og drakk hver helg ennå hu var høygravid....[&:][:(] babyen døde i morens liv to uker før termin[:@][&:][:(][&o][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]
Det er sikkert stygt og si det: MEN AT SÅNNE FOLK BLIR GRAVIDE, ER BLODIG URETTFERDIG!!!!!!!!![:@]
Stakkars lille uskyldige baby.,....[:(]
Hun har røyket 20+ røyk om dagen, så klarte hu og få sånn virus i fostervannet, noe som kunne unngått.. Ennå hun fikk beskjed om å slutte:/
Hun har røyket 20+ røyk om dagen, så klarte hu og få sånn virus i fostervannet, noe som kunne unngått.. Ennå hun fikk beskjed om å slutte:/