NORMALT?

loveorhate

Glad i forumet
Er det normalt og være 40 cm og 1591gram når man har fullgått svangerskap + en dag over?

ORIGINAL: H3idy

det vil jeg aldri tro! ...isåfall har den ungen fått i seg lite næring...

jo det går ann, venninne av meg fødte en på 43 og 1700gr og hun gikk til termin. grunnen til at ungen var så liten var pga morkakesvikt. legen oppdaget ikke det under svangerskapet[:@] 

Nei, det kan det da ikke være?
Blir verre enn det jeg drømte her en natt det, fødte lillegutt og han var 56 cm og 2700g.[:o]

Hun har røyket 20+ røyk om dagen, så klarte hu og få sånn virus i fostervannet, noe som kunne unngått.. Ennå hun fikk beskjed om å slutte:/

Gammel venninne som jeg hang med en liten stund fooooor mange år siden..
Hun lurte typen (eksen sin nå) for og bli gravid siden venninnen hennes hadde fått unge som igjen fikk det pga anna venninne..[:@]
Hun beholdte bare pga pengene, så når hun skulle på kontroller og slikt så gadd hun ikke osv..

ORIGINAL: LinnHege

ORIGINAL: Emma Emilies_Mamma88

Gammel venninne som jeg hang med en liten stund fooooor mange år siden..
Hun lurte typen (eksen sin nå) for og bli gravid siden venninnen hennes hadde fått unge som igjen fikk det pga anna venninne..[:@]
Hun beholdte bare pga pengene, så når hun skulle på kontroller og slikt så gadd hun ikke osv..

seriøst?? herregud stakkars unge da.. blir sinna på sånne folk as[:@]

ORIGINAL: Stine_88

En jeg kjenner(ikke en venninne lenger!) røyka masse røyk per dag og drakk hver helg ennå hu var høygravid....[&:][:(] babyen døde i morens liv to uker før termin[:@][&:][:(][&o][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

[:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Rart jeg ikke vet hvem du er?
er fra lillehammer jeg også!!
vet du hvem jeg snakker om?? send meg en PM

huffe!!! [:(] er det mulig... er jeg slem om jeg sier jeg skulle ønske at unge mødre skulle hatt mer kontoll av barnevernet pga alt dette..
Er unntak, for det er veldig MANGE flinke unge mødre... men så er de de som sklir helt ut...

Jeg syns IKKE at unge mødre burde kontrolleres av barnevernet pga alt dette. DENNE moren burde nok blitt det, men ikke sånn på generell basis. Dessuten er det nok av eldre mødre som er likedan.

Det er jeg enig i, man burde være pålagt å møte til kontroll. Og det burde gjelde for alle, ikke bare de som er under en viss alder.

hun gadd ikke reiser til t.heim, ditt hun skulle på kontroll under svangerskapet, fordi hun måtte reise ale, for ingen gadd og være med henne..

Herregud for ei kjerring!![:@][:@][:@]

Ei som sambo kjenner fikk baby for noen  mnd siden. Han var født 3 uker for tidlig, men var bare 2300 og 45 cm. Hun hadde visst røyka masse under hele svangerskapet!!
Fy og fy!!!!

ORIGINAL: 2-barnsmor-22

Herregud for ei kjerring!![:@][:@][:@]

Ei som sambo kjenner fikk baby for noen  mnd siden. Han var født 3 uker for tidlig, men var bare 2300 og 45 cm. Hun hadde visst røyka masse under hele svangerskapet!!
Fy og fy!!!!

Jeg fødte 1 mnd før termin og Erik var 2547 g og 47,5 cm- og jeg slutta å røyke ett halvt år før jeg ble gravid. Det er ikke alle som får digre unger..

ORIGINAL: ~devilishious~

det heter vel dysmatur?
Fullgått svangerskap, men vekt/lengde tilsier ikke det..?

Correct me if I'm wrong..

hette dysmatur ja[;)]

ORIGINAL: angelina

ORIGINAL: Stine_88

En jeg kjenner(ikke en venninne lenger!) røyka masse røyk per dag og drakk hver helg ennå hu var høygravid....[&:][:(] babyen døde i morens liv to uker før termin[:@][&:][:(][&o][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

Det er sikkert stygt og si det: MEN AT SÅNNE FOLK BLIR GRAVIDE, ER BLODIG URETTFERDIG!!!!!!!!![:@]

Stakkars lille uskyldige baby.,....[:(]

sign!

ORIGINAL: *SFC*

det vil jeg aldri tro! ...isåfall har den ungen fått i seg lite næring...

ja... det kan vel ikke være normalt......?!

[&:]

Hun har røyket 20+ røyk om dagen, så klarte hu og få sånn virus i fostervannet, noe som kunne unngått.. Ennå hun fikk beskjed om å slutte:/

oj høres nesten ut som en jeg jobbet med, hun hadde sommer jobb der jeg jobbet. hun var gravid, røykte som en skorstein og drakk som en svamp. husker jeg så henne på butikken, hun og to små gutter stod å regnet på kalkulator om hvor mange øl de hadde nok til, og da var hun rundt 8 mnd på vei.  
men babyen hennes ble ikke sååååååå liten, 46 cm og 2400, hun gikk 2 uker over termin. 
men helt forferdelig, blir helt kvalm når jeg tenker på det.
Husker jeg traff henne tilfeldig i byn, jeg hadde nettopp fått maren selv da,snakket litt med henne, så stod noen drittunger og maste på henne, kom igjen da S.... ungen din må få mat nå, kom igjen hun er jo drit sulten nå, vi må gå på bystasjonen før ungen din kreperer.[8|]  husker jeg og venninnen min ble helt paff[:'(]

What???![:@] det MINSTE du kan gjøre er nå å trappe ned..[:@][:@] jeg er en stor røyker,(røyker 20 om dagen) men når jeg var gravid røykte jeg MAKS 3 om dagen...

Back
Topp