normalt?

Arize

Glad i forumet
nå har vesla mi vært våken siden kl08:00 i dag morges. har ikke lykkes i å få henne til å sove verken inne isenga, med meg , eller i vogn.....
hu er tydelig trøtt.(overtrøtt nå). hun bare sutrer/gråter, skriker eller klatrer på ting, deretter faller hun , fordi hun er sliten.

kan da umulig være normalt at hun skal klare å være våken i 14 timer i strekk, med så mye aktivitet.

eller?

er så sliten selv også, noe som gjør dette enda verre...[&o][:o]

ble litt langt, men lurer på om noen andre har erfaring /tips /råd.
på forhånd takk!

Mine minste blir overaktiv når de er alt for trøtt,liker hun at du leser eller synger for hun?
Jeg pleier og bade minste mann(to år) og sette meg i god stolen og lese litt også synge litt med dempet belysning da pleier han og slokne med en gang[:)]
Er slitsomt både for voksen og barn med sånne dager

med pose eller innpakka, får hun helt spader. hun er glad i sang , men ikke når hun allerede er overtrøtt. og bading blir hun mer våken av.[&o] fortvilet [:o]

høres ut som vesla mi det der... jeg pleier å ta henne på armen nesten i amme stilling gå litt med henne nesten holde henne i ro med makt... sovner hun ikke av det etter 5 min er jeg hard å legger henne å lar henne grine seg i søvn... bare inne å legger henne ned innimellom...
å nå er hun eksemplarisk... griner bitte litt et par minutter kanskje å sovner...

oj da...d var mangen timer for ei lita tulle..
får håpe du har fått henne til å sove nå da?[;)]

Da mi var 2 mnd,var hun våken 12 timer i strekk noen ganger[&:] og hadde samme problemet med at ingenting hjalp.. tilslutt var det bare frem med puppen,mens jeg gikk å vugget henne i armene mine..
høres helt sprøtt ut,og må ha sett super teit ut,men d hjalp ihvertfall..

Jaja,håper snupp ahar sovnet ivertfall[:)]

uff da, det var da mange timer våken [&:]
Har dessverre ikke så mange råd..
Klassisk musikk, kanskje??

Vil egentlig ønske dere lykke til!
Håper det løser seg fort!!

Min gutt har hatt enkelte slike dager, av forskjelliger årsaker. Han blir veldig oppgiret når han blir overtrøtt. Da tar jeg han i bæresjalet og bærer han i søvn.
Det er jo gjerne forskjellig fra barn til barn og varierer i perioder for samme barn også, hva som skal til for å hjelpe dem til å finne roen. Prøv deg frem og finn hva som roer din snuppe. Bære, ligge tett inntil, gynge, synge, danse..osv..osv. [:)]

tusen akk for all hjelp jenter[:)] er drit sliten, men veslaa sover ihvertfall[:D][:D][:D][:D]

meennn...... hu ville ikke være med meg i det hele tatt, og hu er vanligvis ei "puppe"jente...
når pappan kom hjem igjen, sovna hu med en gang på han[;)]

ORIGINAL: Arize

tusen akk for all hjelp jenter[:)] er drit sliten, men veslaa sover ihvertfall[:D][:D][:D][:D]

meennn...... hu ville ikke være med meg i det hele tatt, og hu er vanligvis ei "puppe"jente...
når pappan kom hjem igjen, sovna hu med en gang på han[;)]

Hun senset nok at du var sliten. Det har jeg opplevd flere ganger selv hvertfall. De små er så sensitive og plukker opp slikt med en gang. De gangene jeg er som mest sliten/syk osv, så er min lille mest aktiv/urolig. Så vi pleier å bytte på (såfremt vi har muligheten), slik at den som er mest opplagt tar ansvar for vår lille. Det funker best for alle. [;)]

Håper du får en god natt med god søvn! [:)]

håper det jeg å[:)] hun hadde jo sovi dårlig natt til i dag også å ikke ville hun sove formiddag eller noe...
satser på at vi alle (tre) sover deilig i natt[:)]

*springertil køya*

Back
Topp