Normalt med bekymringer?

Espy

Andre møte med forumet
Sikkert sånn det er å være gravid for første gang. Men jeg bekymrer meg for den minste ting om dagen hehe.
Er jeg ikke like øm i brystene som vanlig, blir jeg bekymra.
Har jeg vondt i magen blir jeg bekymra.
Også er jeg ikke kvalm. Bare litt på kveldene. Synes "ALLE" er kvalme. Så da tenker jeg: "Tenk om jeg ikke er gravid alikevel, eller om noe er gått galt?"
Har jo ikke blødd eller noe.. men alikevel...

Jaja sånn er det kanskje å være førstagangsgravid ;)

Har iallefall bestilt legetime. Skal til første legetime på Mandag :)

sånn er det nok for alle, er sånn jeg også. Og dette er andremann

Vet hvordan det er ja. Akkurat samme med meg....Hver minste lille ting blir en kjempe bekymring,men er vel som dere sier...er bare sånn det skal være...heh..

Takk for svar :) Det er jo beroligende å vite at jeg ikke er den eneste. Slapper kanskje litt mer av når de tre først mnd er over :)

Først og fremst gratulerer så masse! Jeg hadde det på samme måte i begynnelsen, men begynt å roe meg mer ned nå. Jeg har ikke vært kvalm i det hele tatt, bare om jeg blir veeldig sulten. Vært hos legen og alt er fint, så er nok ikke hos alle at kvalmen slår til selv om det høres sånn ut til tider. Vi får bare være glad for at vi slipper unna den delen [:)]

Vet hvordan du har det - er litt bekymringer ute og går her, og ikke minst ekle drømmer... Har ikke vært kvalm ennå, men det har ikke bekymret meg så mye - har en konstant hodepine som minner meg på at jeg er gravid. Det jeg bekymrer meg mest for er at noe plutselig skal skje - er så redd for å glede meg for tidlig. Skal til jordmor på tirsdag, og det gleder jeg meg veldig til! Skal bli godt at en proff bekrefter at jeg er gravid - da er det mer offisielt på en måte.

Heisann Miriel!
Vi bare si at det er helt vanlig å være bekymret, særlig i begynnelsen av svangerskapet...
uansett om det er første barnet eller andre, tredje etc...
Jeg er nå gravid med nr. 3 og er også bekymret!
For min del har jeg blitt mer bekymret for hver gang jeg har vært gravid.
Kanskje for at jeg nå vet hva som kan gå galt?!
Uansett, tror vi alle er mer eller mindre i samme båt.
Man må bare prøve å tenke positivt og håpe på det beste!
Kvalme eller ikke er ingen garanti for en graviditet, vær heller glad for at
du slipper unna kvalmen. Det er slitsomt!

Lykke til videre med graviditeten! Det går nok bra skal du se!!!

Jeg har også en bekymring som kommer og går. Føler meg litt tryggere nå enn jeg gjorde helt i begynnelsen, men er aldri helt trygg. Og vær glad for at du slipper kvalmen. Jeg er kvalm og har ingen matlyst og det er kjempe slitsomt. [&:] Ønsker deg lykke til! Det skal nok gå bra med oss, skal du se [;)]

Jeg er like bekymret for at noe skal gå galt denne gangen, som jeg var med de to første... Går vel bra med de aller fleste av oss tenker jeg...  [:D]

JA, jeg henger meg på di andre svarene her... Jeg har tre fra før, men jeg tror ikke jeg blir noe mindre bekymret av den grunnen...[;)]

Melder meg inn i denne "klubben" eg og.. Bekymrer meg mye om lite tror eg..
Er første her og.. Men merker at for hver uke, så letter det liksom litt.. Er nå 8 uker på vei,
og syns det virker leeeenge til de 12 ukene er over! Er jo bare 4 igjen, men UFF så lenge..

Back
Topp