Normalt? *hund*

Sjakkruta

Tobarnsmamma <3
VIP
Oktoberskatter 2014
Jeg har en hannhund på 10 år. Hele livet har han fått to turer om dagen, og han sier i fra når han vil ut i løpestreng. Siste uken eller sånn, så har han blitt veldig masete. Nå får han 3 turer om dagen, og likevel er han ikke fornøyd. Han kan være ute en liten stund i løpestreng, så kommer han inn, og maser mer. Er det noe som kommer med alderen, eller kan det være noe i veien (hva?)? [&:]

ORIGINAL: maibaby 2011

Du har sjekket at det ikke er løpetid i nabolaget?

Nei det aner jeg ikke noe om.. Tror ikke vi har tisper her egentlig, bare hannhunder tror jeg.

Høres ut som om det er løpetid et eller annet sted. Vår er også slik da.

Ok, da håper jeg det er bare det. Veldig slitsomt dette [:-]

Om ikke det er løpetid, kan det kanskje være en ide å få sjekket om han har smerter/sykdom

ORIGINAL: ~September~

Om ikke det er løpetid, kan det kanskje være en ide å få sjekket om han har smerter/sykdom

Ja.. Hvor lenge varer løpetider da?

min hund er bare 3 år, men han maser når noe er i veien... hvis han har vondt et sted eller prøver å si noe så holder han på slik [;)]

ORIGINAL: Sjakkruta

En ukes tid er tispa høyløpsk, da har vi mange friere i hagen her.. hehe [8D]

Kan være sykdom, urinveis/forstørret prostata etc. Hvis det vedvarer ville jeg ringt og forhørt meg med dyrlegen. Hvis det gir seg i løpet av rimelig tid tipper også jeg at det kan være tispe med løpetid innenfor "lukteavstand"

ORIGINAL: Sillien

min hund er bare 3 år, men han maser når noe er i veien... hvis han har vondt et sted eller prøver å si noe så holder han på slik [;)]

Hmm.. Da gir jeg han noen dager til, så får vi dra til dyrlegen viss ikke det gir seg. Men det er tydelig at han vil ut da. Etter tur er han fornøyd lenge så kanskje noe med urinveiene eller noe kanskje? Jeg vet ikke...

ORIGINAL: Lena Levegg

ORIGINAL: Sjakkruta

En ukes tid er tispa høyløpsk, da har vi mange friere i hagen her.. hehe [8D]

Ok, da venter jeg litt å ser an tenker jeg [:)]

ORIGINAL: Luthien05

Kan være sykdom, urinveis/forstørret prostata etc. Hvis det vedvarer ville jeg ringt og forhørt meg med dyrlegen. Hvis det gir seg i løpet av rimelig tid tipper også jeg at det kan være tispe med løpetid innenfor "lukteavstand"

Ja jeg tenker det samme som deg... Håper virkelig det er bare løpetid en plass.. Han er ikke forsikret, så jeg har et stort problem om han blir syk [&o]

ORIGINAL: Fridasinmamma

Urinvegsinfeksjon?

Ja tanken har streifet meg... [&:]

Mi tispe er sånn om dagen. Men jeg aner at hun har løpetid rett rundt hjørnet ja..[8D] Hun er helt utrolig stressa[8D]

Jeg håper og ber om at det bare er det [:)] Kom forresten på minst ei tispe ned i veien her som jeg hadde glemt [8D]

Back
Topp