Jeg er klar NÅÅÅÅÅ! Lille-Lotte er nok allerede over 2,5 kg kan jeg tenke meg, da hun var 2 kg i uke 31 ifølge UL. Har tidligere født to store jenter, så jeg tror nok at lille-Lotte ville klart seg helt supert om
hun kom nå... Vil ikke gå helt til termin, for jeg er redd for at denne frøkena skal bli enda større enn de
andre to jentene. I tillegg er det jo tungt allerede nå, og da vi allerede har to jenter i huset som også krever sitt, hadde det vært kjekt å "få" kroppen sin litt tilbake da også!
Fødte nr. 1 dagen før terminen, og nr. 2 kom 18 dager før termin.
Såååå lille-Lotte, du kan komme når som helst!!! Jeg er klaaaaar!