normalt?? hihi

malrodien

Gift med forumet
[:)]må si jeg ikke har noe lyst til å føde i den nermeste tiden.. jeg har så innmari lyst til å oppleve å være 38 uker på vei å sitte å gleeeeede meg til å føde. tenk å få oppleve den spenningen de siste ukene før og etter termin da! håper virkelig jeg går nesten ut tiden[8D]
 
Been there, done that!!  Syntes personlig at det var myyyyye gøyere å ta innersvingen på alle "Er du hjemme enda?" telefonene fra venner og familie, ved å overaske alle med fødsel tre uker før termin når jeg fikk min andre[:D]. Men må innrømme at jeg er litt misunnlig på at du er så tolmodig. Uansett så kommer nok småfolkene når de selv er klar for det uansett hva vi mammaene vil....
 
Jeg håper også å gå lidt lengre. Vil gjerne nå å ha lidt permisjon før barnet kommer så jeg kan slappe lidt av og lade opp til fødsel. Men to uker over tid vil jeg helst unngå. Men man kan jo ikke bestemme alt selv....
 
jeg kan gjerne føde noen uker før jeg... har allerede hatt ferie siden begynnelsen av juni, og har i grunn gått nok hjemme nå synes jeg...men, jeg mistenker at jeg blir gående et par uker over så.
 
ORIGINAL: lenemor

jeg kan gjerne føde noen uker før jeg... har allerede hatt ferie siden begynnelsen av juni, og har i grunn gått nok hjemme nå synes jeg...men, jeg mistenker at jeg blir gående et par uker over så.

 
signerer den! Vil føde NÅ! men går sikkert ei uke over tia... det gjorde jeg sist [8|]
 
Jeg starter permisjon om ei uke (torsdag) og det blir godt å være helt borte fra jobben. Ideelt sett har jeg lyst å få ungen ei uke før termin, men regner med at jeg kommer til å gå over... [:)]
 
Jeg vil også gå tida ut....eller i allefall til det som er normaltid...to uker før og fram til termin. Noe særlig lenger har jeg ikke lyst til, men det er det jo ingen som har. Selv er jeg litt redd for å føde for tidlig fordi jeg ble født for tidlig selv...men for hver dag nå, så er det sikrere....
 
 
Jeg kunne heller ikke tenke meg å føde nå snart.. Jeg ser for meg uke 39-40 er passelig.. [:D] Så lenge den ikke kommer ETTER termin.. (Noe han sikkert gjør..)
Men jeg har ikke noen plager og har vert kjempefin form siste del av svangerskapet, så har ingen grunn til å føde nå heller.. [:)]
 
jeg vil gjerne føde nå. hmmm..... begynner å bli lei av å få vondt osv. permisjonen begynner jo nå. har vært sykemeldt så jeg er lei av å gå hjemme uten å orke  å gjøre noe. når babyen kommer får jeg jo 2 uker selskap av sambo og noe å dulle med.det gleder jeg meg til.
 
Jeg har følelsen av at denne kommer tidligre...ingen tegn til det enda, men har det liskom på følelsen! Førstemann (dame) kom 10 dager for tidlig, så vi får se.
Bare den ikke kommer før ferien i barnehagen er over, dvs til slutten av august!!
 
Jeg er klar nå jeg [:D] Har vært hjemme så lenge nå.. hehe
 
Lille Wilma får gjerne komme noen uker før hvis hun vil det.. hehe..
Er jo snart 37 uker, så er ikke noen fare for den lille liksom [:)]
Men vil helst ikke ha noen overtid her ikke..[:'(]
 
kan gjerne få 14 daga før, har vøre heime sia 13 juni så d bynne å
bli litt kjedelig[&:] dagane til fødselen går no sååååå masse seinare
nor man kun går heime dagane[:@]
 
Jeg er klar NÅÅÅÅÅ! Lille-Lotte er nok allerede over 2,5 kg kan jeg tenke meg, da hun var 2 kg i uke 31 ifølge UL. Har tidligere født to store jenter, så jeg tror nok at lille-Lotte ville klart seg helt supert om
hun kom nå... Vil ikke gå helt til termin, for jeg er redd for at denne frøkena skal bli enda større enn de
andre to jentene. I tillegg er det jo tungt allerede nå, og da vi allerede har to jenter i huset som også krever sitt, hadde det vært kjekt å "få" kroppen sin litt tilbake da også!
Fødte nr. 1 dagen før terminen, og nr. 2 kom 18 dager før termin.
Såååå lille-Lotte, du kan komme når som helst!!! Jeg er klaaaaar!
 
Back
Topp