Normalt at babyen sparker på en side ?:p

UngeSpire

gravid, septemberspire <3
Er 21+4 i skrivende stund og når min først sparker (når jeg ligger o ro, sitter å slapper av ) så sparker min det jeg har merket på venstre side. Har ikke merket eventuelle spark på høyre. Hadde dere mest spark på en side?:) sparkene er veldig svake enda så må ofte konsentrere meg om det. Er ikke daglige enda heller :) rart at hvis dem snur seg så ofte å kjenne det på en side :p

Og når eventuelt merket du mer på andre siden?:)

Jeg har omtrent bare kjent bevegelse på høyre side, i tillegg til langt under navlen. Det er vel noe med at de ikke fyller opp så mye enda kanskje?

Jeg er 26 uker og jeg har til tider kjent bevegelse lenger oppover nå men det er veldig sjelden, og absolutt ikke hver dag. Jeg kan fortsatt ikke huske at jeg har registrert noe særlig bevegelse på venstre side, selv om jeg nå har kommet såpass langt at jeg merker bevegelse godt.

Kanskje det også har med plassering av morkaka å gjøre?

Jeg har nesten bare kjent spark på venstre side og foran!! Kjenner spark på høyre side innemellom nå:) er 25+3:)

i starten kjente jeg kun på venstre side, nå er han overalt :P

Jeg kjenner mest på venstre side, har kjent på andre side også:) Det er først den seneste uka (er i 23+1) at jeg har kjent høyere opp...

I begynnelsen var det mest på venste side, men nå er det hipp som happ igrunn, men jeg kjenner ikke spark høyere opp enn til navelen enda.

Jeg har omtrent bare kjent bevegelse på høyre side, i tillegg til langt under navlen. Det er vel noe med at de ikke fyller opp så mye enda kanskje?

Jeg er 26 uker og jeg har til tider kjent bevegelse lenger oppover nå men det er veldig sjelden, og absolutt ikke hver dag. Jeg kan fortsatt ikke huske at jeg har registrert noe særlig bevegelse på venstre side, selv om jeg nå har kommet såpass langt at jeg merker bevegelse godt.

Kanskje det også har med plassering av morkaka å gjøre?
Har nok det :) kjenner du spark ofte da?:D gratulerer!

Jeg har nesten bare kjent spark på venstre side og foran!! Kjenner spark på høyre side innemellom nå:) er 25+3:)
Gratulerer :D

i starten kjente jeg kun på venstre side, nå er han overalt :p
Hihi :)

Jeg har kjent mest på høyre og under navlen, ikke noe på venstre.
:D

Jeg kjenner mest på venstre side, har kjent på andre side også:) Det er først den seneste uka (er i 23+1) at jeg har kjent høyere opp...
Så koslig :)

I begynnelsen var det mest på venste side, men nå er det hipp som happ igrunn, men jeg kjenner ikke spark høyere opp enn til navelen enda.
Hvor langt er du da ?:D

Min lille sparker nesten utelukkende i høyre side av magen og har gjort det helt siden jeg kjente første livsstegn i uke 18, er nå 27 :) men kjenner mye romstrering rundt i hele magen nå i det siste, fordi jeg tror hun begynner å bli så stor og sterk at jeg kjenner de minste bevegelser.
Men hoveddelen av angrepene er fokusert mot høyre side ;)

Min lille sparker nesten utelukkende i høyre side av magen og har gjort det helt siden jeg kjente første livsstegn i uke 18, er nå 27 :) men kjenner mye romstrering rundt i hele magen nå i det siste, fordi jeg tror hun begynner å bli så stor og sterk at jeg kjenner de minste bevegelser.
Men hoveddelen av angrepene er fokusert mot høyre side ;)
Koslig :D måttf le litt av "angrepene er fokusert " hehe søtt

Back
Topp