normalt å bruke på forlovelsesringer/gifteringer?

Malleleo

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
vi var og så på ringer i går, oog de vi falt for ble vel kostende 10 000 kr.. nå har jo ikkevi den beste økonomin, men vil ikke spare på noe somm skal vare hele livet heller, og vi vil jo like ringene våre[8D]

er d nen som erfaring med spennring? der diamanten er i spenn, ikke festa hvis dere skjønner? har såå lyst på en sånn, men synes kanskje ikke den ser ut som en giftering da[8|] mister den diamanten lett?

hva brukte dere på ringene deres?

vi brukte rundt 6000 på våre, men de er helt enkle da

Vi brukte nesten 1700 på våre ringer. 18 karat også. Men vi kjøpte på mallorca da.. I norge er det normalt med 14 karat i gifteringer. Og mye dyrere, så vi gjorde et kupp, for våre rignger er i hvitt gull også. Har bare gult gull rundt kantene [:)]

vi brukte vel ca 4000 på ringer men vi har bare kjøpt enkel gull ring som er like til oss begge to men inskrivning og vi bytta ikke ring når vi giftet oss. vi tok de ikke av for å sette de på igjen heller.

våres gifte ringer kostet rett i overkant av 10000 kr.

Tanta og onkelen min kjøpte forlovelsesringer og gifteringer i ett. De kjøpte dyre forlovelsesringer som de også brukte som gifteringer[:)]

Ingen erfaring med diamant i spenn, så den kan jeg ikke svare på.

Når mannen min fridde til meg fikk jeg en allianse ring med tre diamanter på. Han hadde ikke forlovelsesring.
Gifte ringene våres er helt glatte gullringer.

vi har disse : http://www.gullshoppen.no/index.php/component/virtuemart/?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=413&category_id=59  [:D]
enkel å grei[:D] veeeeldig fornøyd med de[:D] billige også[:)]
men nå kommer det jo an på hvor tjukke ringer dere vil ha da[:)] er masse flere fine ringer inne på den siden også[:)] butikken holder til på vestnes i romsdalen.[:)]

har pappa sin ring..men d ekteskapet endte liksom ikke så bra, så vil ikke bruke deres ringer(selv om de ikke er i bruk)[:)]
takk for linker.
sambo vil absolutt kjøpe i butikk så blir vel d da, selv om jeg kjikker på nett[:)]

http://heidisinlille.blogg.no/1263563978_forlovelse.html#comment

våre ringer :)

vi brukte vel 5000 på vår.. (hans var faktisk 50%, ha ha ha.. det var bare en tilfeldighet som passet altså :P )

vet ikke helt med diamanter i spenn.. er diamanter på min men sånne små inni ringen lixom.. de er der nå enda:P
forlova oss i des 09

skal btw bruke de som gifteringer og :) ingen av oss er spesielt glad i ringer så fler det holder med 1:P hehe

Her er våre <3 <3 <3

Sambo brukte vel rett rundt 25 000,- for ringene[:-] 
4mm glatt ring, innv.buet veil. kr 4.899
4mm glatt ring, innv.buet 0,56ct W.SI veil. kr 19.399

Var forlovet med xen, vi hadde glatte gullringer, buet innvendig, de kostet ca 3000 for begge to.

ORIGINAL: LilleSitron

Ingen erfaring med diamant i spenn, så den kan jeg ikke svare på.

Når mannen min fridde til meg fikk jeg en allianse ring med tre diamanter på. Han hadde ikke forlovelsesring.
Gifte ringene våres er helt glatte gullringer.

Samme her[:)]
Nå har jeg vel 6 diamanter i allianseringen og bruker den en sjelden gang..
Gifteringene brukte vi vel den første uka og siden har de ligget i smykkeskrinet[8D]
Vi synes begge det er ubehagelig å gå med ring og for oss er det ikke så viktig.. Jeg er derfor glad at vi ikke brukte så mye penger på gifteringene, ca 3000,- tror jeg.

Vi brukte vel et sted mellom 5 og 6000 kr på våre.. De er i hvitt gull, 6 mm brede og min er det en liten diamant på[:)]

vi betalte vel rundt 3500 for våre.

Det er helt enkle gullringer uten noenting på.

Du kjøpte vi da vi forlovet oss og brukte de samme når vi giftet oss...

Synes den ringen hørtes kjempeflott ut!! Tror det er en sånn kusinen min har, og ser fint at det er giftering [:D] Vi og brukte 10 000 på våre ringer, du har de jo livet ut, og viktig å være fornøyd da [:D]

Vi betalte enda mer for våre. [:-] 16000 ca...

Det er spennring men det er en liten bro under diamaneten slik at den er mye sikrere enn hvis det kun er diamant.

Back
Topp