Normale smerter?

FanaFrøken2Be

mammaLykke
Har mensen smerter ofte hver dag..ikke litt men vondt..
Er 7 uker på vei , er redd jeg mister babyen og noe er gale.. skal jeg bestille tidlig ul ?

Er ikke uvanlig med vondt. Vi har alle ulike referanser for smerte og det er ikke nødvendigvis noe galt om det kjennes ut som mensensmerter. Har det hele tiden i ulik grad , men babyen min sitt hjerte banker. :)
Ta en ul om det hjelper deg i å ikke stresse og du har råd.

Har ikke mistet før men hadde ikke så vondt I forrige svangerskapet. .. så blir man jo mer urolig fram til de 12-13 ukene er gått og kjenner kanskje ekstra etter ikke vet jeg...

Jeg hadde en ubeskrivelig smerte både på venstre side av magen og over privaten. Jeg holdte på å gråte! Også kastet jeg opp. Er det normalt?

På meg er det murring omtrent hele døgnet. Pluss stikking på venstre side. Er også 7 uker på vei. Men det er kanskje normalt? Hvis livmor utvider seg..?

Smerter i forskjellige grader der nede er ganske normalt. Tenk hvilke forandringer kroppene våre går igjennom i svangerskapet.

men er dere veldig bekymret anbefaler jeg å ringe lege.

Jeg har det også! Ikke hver dag mener jeg. Men har det nå mens jeg skriver faktisk! Å de kan bli veldig sterke, at det blir veldig ubehagelig!

Har vært på ul den 23 Mars. Da var alt fin med den lille i magen og den var vokst kjempe masse siden sist jeg var på ul! Det skal vist være veldig vanlig med mensen smerter, og at det skal være livmora som utvikler seg da har jeg hørt! Var iallfall det legen sa til meg, så all mensen smerter i verden er velkommen hos meg så lenge deg betyr at det vokser seg stort og sterkt! ❤️ - er egentlig veldig logisk i hodet mitt også!

Back
Topp