Normal strimmeltest..

Bkno5842230

Andre møte med forumet
Hei!

Hva tenker dere om denne? :bored:
Er 11 dpo, ikm ventes til slutten av helga.

Har ikke erfaring med strimmeltesten til Normal, så jeg vet ikke om skyggestreker er normalt med dem eller ikke.. :happy: Bilde hvor testen ligger er tatt på morning, bildet hvor jeg holder testen er tatt på kvelden.

Legg gjerne ut bilde av din test :flower


0251DEF2-9D7A-4928-9546-4E6863C71EFD.jpeg
50077678-7ACF-4D5B-8EC9-959D115EF72F.jpeg
 
Skimter noe! Vanskelig å si om det er babystrek eller skygge. Hold oss oppdaterte!

Selv sluttet jeg å teste for over et år siden, det gikk mye penger til tidligtester... Venter bare på at mensen skal komme (eller ei!)... men skal til IVF ila våren. :smiley-bounce016
 
Ja! Tok en CB plus i dagtidlig. Å det er jo en strek der også.. men klarer ikke tro på det! :nailbiting: Har jo også lest så mye negativt om de testene.. Håååper det er babystrek :sorry:

Det er nok det lureste å gjøre, du er flink! :happy: hadde egentlig lovd meg selv å bare vente på mensen jeg også denne gangen, men… :dead:

Så bra at du får til med IVF - så kan vi jo alltids krysse fingrene for et mirakel før den tid kommer! :love017 Selv har jeg måttet bruke letrozol for å fremprovosere EL. :happy:

34B735BB-FB31-4D28-BEA0-02E15BB8D9D8.jpeg
 
Ja! Tok en CB plus i dagtidlig. Å det er jo en strek der også.. men klarer ikke tro på det! :nailbiting: Har jo også lest så mye negativt om de testene.. Håååper det er babystrek :sorry:

Det er nok det lureste å gjøre, du er flink! :happy: hadde egentlig lovd meg selv å bare vente på mensen jeg også denne gangen, men… :dead:

Så bra at du får til med IVF - så kan vi jo alltids krysse fingrene for et mirakel før den tid kommer! :love017 Selv har jeg måttet bruke letrozol for å fremprovosere EL. :happy:

Vis vedlegget 374776
Dette ser positivt ut for meg :)
 
Jippii!! :happy093:love7
Mine første positive tester for aller første gang, for en lykkefølelse!! Måtte den klamre seg godt fast!
5BE6D0C9-8E2B-426E-B27C-D4BD13544A54.jpeg
 
Så fint bilde! Og gratulerer så mye! Ser ut som du blir å sitte med baby i armene. Håper du får en flott graviditet
 
Back
Topp