Normal mensen men likevel preg?

IngenNavn

Elsker forumet
Jeg hadde ubeskyttet sex i slutten av mai. Men fikk normal mensen 11 juni. De første fem dagene var det helt vanlig. Så hadde eg 2,5 uke med sammenhengende småblødninger, altså 3 uker med mensen. Gikk til legen og han sa det var helt normalt med variabel mensen etter et svangerskap.
Reiste så på ferie, og formen har bært ræva! Trøtt, kvalm og svimmel, og eg har lurt på hva faen som har feilet meg. Før eg no i ferien tok en graviditetstest som lyste gravid mot meg. Hadde aldr trodd det!
Men klarer ikke helt gledet meg siden eg hadde den megablødningen, og tenker ting som MA og svangerskap utenfor livmor etc.
Kommer hjem i helgen og skal til legen mandag. Det blir spennende!

Hva tror dere? Noen som har hatt lignende og det har gått bra/dårlig?

Vet bare at ei venninne blødde hver dag hele svangerskapet og er mamma til ei tulle på tre år nå :-) Heller ikke helt uvanlig å ha noe som ligner mensen mens man er gravid, har jeg hørt. Håper det går fint hos legen! Få deg en ul for å sjekke opp det du bekymrer deg for :-)

Vet bare at ei venninne blødde hver dag hele svangerskapet og er mamma til ei tulle på tre år nå :) Heller ikke helt uvanlig å ha noe som ligner mensen mens man er gravid, har jeg hørt. Håper det går fint hos legen! Få deg en ul for å sjekke opp det du bekymrer deg for :)

Legen min har UL, så får nok svar med en gang:)

Første svangerskapet mitt hadde jeg "mensen" de første månedene. Var mindre og varte kortere enn vanlig, men dog.
Satser på ar alt er i orden med spira i magen din. :)
Veldig greit når fastlegen har ul apparat, tror jeg også må finne meg en sånn lege.

Oi så spennende da! Krysser fingrene for deg :) Oppdater oss når du er ferdig! Har ikke hørt lignendes før jeg heller, så ekstra spennende å høre hva de sier :) Lykke til!

Back
Topp