De selger de på Normal i Danmark også. Jeg har selv brukt en del, aldri fått en skyggestrek 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hææ?? Selger de sånne på Normal..??
oi.. da må jeg sjekke det ut!Ja, tror de hadde eggløsningstester også, men de har jeg ikke testet.
Hei!Kjøpte i dag, det er to typer G tester. Var bruksanvisning i pakka
Det kunne ikke jeg finne ut av heller,sto ingeting inni. Så jeg går utifra at de er på 25 mlUHei!
Ser det er en liten måned siden dette ble skrevet, men men. Jeg kjøpte nettopp en pakke graviditetstester og eggløsningstester på Normal, men jeg kunne ikke se at det var noen bruksanvisning i pakken. Vet du hvor sensitive graviditetstestene er?![]()
Det kunne ikke jeg finne ut av heller,sto ingeting inni. Så jeg går utifra at de er på 25 mlU
10 DPO fikk jeg ultrasvak strekTakk for svar [emoji4] regnte nesten med det. Hvor mange dpo er det innafor å teste med 25-tester?
Jeg har brukt de masse (bor i Danmark). Aldri fått noen antydning til strek på dem bortsett fra nå når jeg ble gravid i mars. Tror ikke de har veldig høy sensitivitet for fikk svakere streker der enn på tester fra apoteket. Men alt i alt egentlig veldig fornøyd da de aldri har gitt falsk håp og kun utslag ved faktisk graviditet. Men det er da bruksanvisning inni pakken? Der det står hvordan du gjennomfører testen! Kan se om jeg har en liggende hvis du ikke har fått det med.
Noen som vet om de selger tidlig graviditetstester på Normal? 10mlu/ml?