Norli

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Noen som har besilt derfra noen gang? Hvor lang tid tok det før dere fikk bøkene?
Står at varene sendes innen 1 virkedag på de 50 shades bøkene, men jeg bestilte de forrige onsdag... De er ikke pakket, en gang!

Da ville jeg ringt og klaget!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Særlig siden det er tidenes beste bøker;-) har lest halve nr to allerede;-)

Uff da.. Bestilte noen bøker der når jeg studerte, men husker ikke om de kom sent.. Fifty shade er helt rå;-) gleder meg til kino;-) spørs om jeg ikke må vente på filmen.. Kan bli kleint i kinosalen.. Haha :-)

Uff da.. Bestilte noen bøker der når jeg studerte, men husker ikke om de kom sent.. Fifty shade er helt rå;-) gleder meg til kino;-) spørs om jeg ikke må vente på filmen.. Kan bli kleint i kinosalen.. Haha :-)
Haha.. Ja, også er det jo dritdyrt å gå på kino.. Vi betaler mer for to billetter enn vi gjør for en Dvd:-P

Slenger meg på dan Brown! Har lest alle hans bøker minst fem ganger. Mangler bare den siste. :p

Slenger meg på dan Brown! Har lest alle hans bøker minst fem ganger. Mangler bare den siste. :p
Den siste ble sendt til meg i dag:-) Så da er det bare å bli ferdig med fifty shades først;-)

Den siste ble sendt til meg i dag:-) Så da er det bare å bli ferdig med fifty shades først;-)

Tenker jeg svinser innom obs i morra hvis jeg likevel er der nede. Da har jeg fem! Nye Bøker å lese fremover. :p

Tenker jeg svinser innom obs i morra hvis jeg likevel er der nede. Da har jeg fem! Nye Bøker å lese fremover. :p
Hurra:-) har nesten sluttet å se på tv, jeg nå.. Etter jeg fikk fifty shades i hus..

Back
Topp