Norge anno 2007

Tiden flyr!!!

Forumet er livet
E det virkelig mulig....Huff....[:(]

[:@][:@][:@][:@]

Arg!

Helt grusomt at slike ting skjer. Trodde det var ytringsfrihet i Norge jeg ?

En tøffere jente enn henne skal en leite lenge etter. Hun står på sitt. Faen så jævlige de er mot kvinnfolka altså!! Har liksom ikke en dritt de skulle ha sagt. Null verdt. Jeg håper de finner ut hvem det var og at sånt ikke slår tilbake på henne igjen!

Ja, det er helt utrolig!! Flott dame! Tenk å ha den styrken og tøffheten hun har!

Syke folk, stakkers jente[&:]

ORIGINAL: Tiden flyr igjen!!!

Ja, det er helt utrolig!! Flott dame! Tenk å ha den styrken og tøffheten hun har!

Ja jeg DIGGER henne! Bare det at hun TØRR gå til poøitiet å anmelde det etterpå. Tror ikke vi klarer å sette oss skikkelig inn i hvor farlig det egentlig er. Kan jo bli det siste hun gjør. De som banka henne opp VET jo at hun har gått til politiet med saken.. hun er så tøff og jeg mesunner hennes styrke og mot!

ORIGINAL: mamma`n_til_thea

ORIGINAL: Tiden flyr igjen!!!

Ja jeg DIGGER henne! Bare det at hun TØRR gå til poøitiet å anmelde det etterpå. Tror ikke vi klarer å sette oss skikkelig inn i hvor farlig det egentlig er. Kan jo bli det siste hun gjør. De som banka henne opp VET jo at hun har gått til politiet med saken.. hun er så tøff og jeg mesunner hennes styrke og mot!

Så enig, så enig!!!!

stakkars jente/dame, håper de tar de som gjorde det og gir de lang lang fengselstraff.

ORIGINAL: lillevenn

stakkars jente/dame, håper de tar de som gjorde det og gir de lang lang fengselstraff.

Norge har en tendens til å sy silkeputer under ræva på sånne kriminelle. Det er jo bare synd på sånne...

ORIGINAL: ~devilishious~

vil vel ikke si at dette representerer norge i dag.. mer en liten gruppe somaliere som føler seg støtt av den "muslimske kvinnefrigjøringen" som Kadra jobber hardt for.

Det har du heldigvis rett i, håper jeg, bortsett fra at jeg tror det gjelder flere enn somaliere, og jeg tror kanskje ikke gruppen er så veldig liten... Men det vet jeg ingenting om egentlig...

Men uansett: Det skjedde i Norge, i 2007!!!!!!!![:@][:@][:@]

ORIGINAL: Tixxxy

Arg!

ORIGINAL: Tixxxy

Arg!
Signerer

Back
Topp