nordlands pia
Glad i forumet
hei jenter !!!!! NÅ er jeg så spennt. som jeg har fortalt tidligere så har jeg nettop solgt leilighet. hadde da så lyst til å gi mannen en skikkelig gave og noe som han har ønsket seg i evigheter. han har stillt opp for meg i tynnt og tykkt disse månedene siden jeg mistet mammaen min har ikke vorre lett for han. han har ikke vist hva godt han skulle gjøre for meg, der er aldri ett nei i hans munn når jeg ber om noe, han har måtta tatt seg av alt her hjemme da jeg ikke har hatt overskudd pga at jeg har hatt nokk med meg selv.han har tatt seg av barn , hjem , matlaging, husarbeide å ikke minst meg. i de siste månedene. hadde ikke vist hva jeg skulle gjort uten han.han har hatt alt alene i tilegg til full jobb som er krevende å slitsom. ikke en gang har han klagd over ting. bare sett med forståelse på alt. så i dag bestemmte jeg meg for å glede han. han har ønsket seg flatskjerm tv i lange tider. så i dag har nordlandspia kjøpt 42 tommer flatskerm tv og hjemmekino anlegg til mannen. nå er jeg spennt på å se hva han sier når han kommer hjem å kan kaste seg i montering av lekene sine. det er ikke ofte vi har hatt mulihet til å gi noe til hverandre men nå tengte jeg shit la gå allt for å glede min store kjærlighet..
Håper bare han blir glad nå.....
Håper bare han blir glad nå.....