Nora :)

Real

Gift med forumet
Idag fikk vi se lille Nora. Har sett henne 2 ganger før, men da visste jeg ikke at det var henne. Var litt annerledes å vite at det var hun som lå der inne:) Alt så bra ut, men ble satt litt tilbake i tid. Istede for å være 17 uker i mårra, er vi " bare" 16+2. Men det er da ikke så mye å bry seg om, når alt så bra ut:)

Åh, så hæærlig da!:D 

gratulerer så mye ! Kjekt å vite "hvem" som bor i magehusene våres! 
 da er det baaare å begynne å shoppe! hahaha!:P

Gratulerer med ei jente i magen Bærre 2 uka t æ ska på ul no å gjett kæm som har nedtelling emoticon

kailin skrev:
Åh, så hæærlig da!:D 

gratulerer så mye ! Kjekt å vite "hvem" som bor i magehusene våres! 
 da er det baaare å begynne å shoppe! hahaha!:P

Taakk:) Jeg var på babyshop og kjøpte en feiende flott sommer dress/bukse/drakt/, (el hva man kaller det) hun kan bruke neste sommer. Hahaha- galskap.. El ikke:) Er det første jeg har kjøpt da. Artig!!!!

Tuppeline skrev:
Gratulerer med ei jente i magen Bærre 2 uka t æ ska på ul no å gjett kæm som har nedtelling emoticon

Takk:) Kan tenke meg du har nedtelling ja! Håper tiden går fort. Lykke til:)

Gratulerer så mye med jenta og for et koselig navn! 
Gleder meg til å bruke et av navnene vi har klare og, og kjøpe inn litt 

Åh så koselig og et kjempefint navn. I magen min bor Selma :)

Hihi:) I natt drømte jeg at jeg fikk en datter som skulle hete Gyri. Måtte sjekke opp navnet og det viste seg at det er ca 100 jenter i Norge med det navnet. Datteren vi har fra før har et så uvanlig navn at det er 3,2,1 eller 0 som heter det.. Men det er MYE finere enn Gyri.. 

MammatilDani skrev:
Hihi:) I natt drømte jeg at jeg fikk en datter som skulle hete Gyri. Måtte sjekke opp navnet og det viste seg at det er ca 100 jenter i Norge med det navnet. Datteren vi har fra før har et så uvanlig navn at det er 3,2,1 eller 0 som heter det.. Men det er MYE finere enn Gyri.. 

Tanta mi heter Gyri. Hehe... 4 søsken som alle begynner på G :P

Gratulera med Nora i magen :-) for eit nydeligt navn:-)) Den "galskapen" med handling e alltid kjekt!! Er jo nåke ein bare "må" ha:-))

Gratulere med Nora i magen  Gleder meg også til å få hvite hvem som bor i magen min.

Gratulerer med en Nora og perfekt valg av navn, hvis vi får en jente er det høyt oppe på lista hos oss også :)

Gratulerer med Nora, kjempefint navn <3

Det første man kjøper når man vet kjønn skal være litt galskap, da. Vi kjøpte en tynn boblejakke til mini da vi fikk vite at det var en gutt... =)

Gratulere så mye med lille Nora:D så koslig å få vite det!

Back
Topp