Nokon som har navnet klart?

• Trådstarter Trådstarter mamma_82_
  • Opprettet Opprettet
Blir fredrik eller julie foreløpig

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Så fine navn:) me har ikkje peiling kva navn me vil gi babyen... Me får begynne å diskutere det når me veit kva det blir:)

Vi har på jente. Guttenavn kommer vi aldri til å bli enig om. Så da må det bli jente hehe

Her blir da Jonas eller Sofie/Sofia :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her har vi heller ikke peiling, vi blir ikke enige :P Også må det jo passe til storesøster, synes det er så vanskelig jeg :)

Jeg er veldig enig med meg selv.. men mannen er ikke helt med :rolleyes:
Jentenavn Celinè/Emma
Guttenavn Robin (her er vi enige)/Emil

Sakaris eller Alicia.. men kan godt vær jeg ombestemmer meg altså :p
vill første skulle hete Liam August men han heter Lucas så ;)

Nei ikke enda. Vi blir ikke enige på guttenavn. :D Vist det blir en jente så blir det kanskje Alina :) vil ha noe spesielt og ikke populær navn som alle har.

Samboer vil ikke tenke på navn før vi vet kjønn. Men Mari Sofie om det blir jente, kanskje Oliver om gutt

Liker og Oliver. Men det gjør ikke sambo :/

♡Overgangen feb/mars♡
Min samboer kan har ikke sagt noe om navnet enda, han vet jeg liker det. Tar det som om han ikke har noe i mot navnet. Jeg tror liksom det er en gutt. Han vil ikke helt ta stilling til kjønn før vi vet det.

Hehe. . Morsomt :P Lucas er jo fint da :D følte bare at min var én liten Lucas når jeg så på ham

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
Lucas er veldig fint :-) Nå kunne jeg aldri sett for meg at han skulle hatt et annet navn. Han er ingen Liam :-p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Blir det jente skal hun hete Tomine, gutt vet vi ikke enda.
Brukte opp favoritt guttenavnet sist, førstemann heter Liam :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg liker fortsatt Lucas :D

♡ Februar 2015 ♡

Back
Topp