nokon med percinger her?

Neri83 skrev:
Vel, no lika eg ikkje å være eit A4 menneske. So Harry er mellom navnet mitt;-)

mente ikke å kalle deg harry, men selve øyenbrynspiercingen;) og du spurte om du burde ta den ut, siden du er 30 år(?), da er svaret mitt JA!;)

Jeg har i nese, tunge og 12mm i ørene, i tillegg til en ekstra på venstre øre, og to på høyre, pluss en øverst i øret.

Har hatt tre i underleppa, en inni kjeften under overleppa, begge bryst, og en intim. Den intime savner jeg, tok den ut etter fødselen, angrer nå. Skal prøve å putte ny ring inn, må bare kope meg til å kjøpe:P

Tatoveringene er det enda flere av..de kan forsåvidt dekkes til, men da må jeg ha mye klær på meg, siden jeg blant annet har på brystkassa;)

Ja, herregud, ta de ut.

Hadde selv i nesa da jeg var 17, bryn da jeg var 18, og tunga da jeg var 19. Ingen av de samtidig. Og den siste tok jeg ut da jeg var 21. Hadde liksom kommet over de greiene der, da..

HADDE mange, men har ingen igjen nå.

Hadde 2 i hver brystvorte, to i tunga og to i navlen. To i øyenbrynet og en i underleppa.

Hadde ellers ørene FULL, med 7 eller 8 hull i hvert øre.

Nå har jeg 2 i hvert øre inkl. en utvidelse på 11 mm. Har ingenting i den da - men vurdere å sette i den igjen =) Den likte jeg nemlig veldig godt, mens de andre ble jeg rett og slett lei av =)

Back
Topp