Nokon i Bergen som ønsker kontakt? :-)

Hei!
Det er litt skravling i den ene tråden som heter "Bergen/Hordaland-mammaer". Ellers finnes det også en egen bergenstråd inne på skjult forum. For å få tilgang dit må du ha vært medlem av BV i en mnd, stå på terminlisten, og ha skrevet 50 innlegg på februarforumet :)

Velkommen hit!

Hei

Eg bor i Bergen, i Åsane. Er 13 uker på vei!

Kor i Bergensområdet bor du da?

Er også fra bergen

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Bergen her og :)

Bergen her og. Eller Sotra da, men det er jo ikke så langt vekke :)
Jeg er 12+2 idag :)

I andre grupper? Ble nyskjerrig :)

Kanskje var det i Hordaland-mamma gruppa? :-) Har ikkje sett så mange, kun søkt etter bergensgrupper (men kan jo aldri vite kva ein plutselig har komt til ;-) ).

Kanskje var det i Hordaland-mamma gruppa? :-) Har ikkje sett så mange, kun søkt etter bergensgrupper (men kan jo aldri vite kva ein plutselig har komt til ;-) ).
Hehe. Ja der ja. Har vel skrrvet i de fleste postene på februar gruppen

Hehe. Ja der ja. Har vel skrrvet i de fleste postene på februar gruppen

Er det ein post på februargruppen det? Eg forstår ikkje heilt opplegget her endå, kva heiter februargruppa? (Så eg veit om eg er med). Det var ein ein måtte skrive 50 innlegg i..

Er det ein post på februargruppen det? Eg forstår ikkje heilt opplegget her endå, kva heiter februargruppa? (Så eg veit om eg er med). Det var ein ein måtte skrive 50 innlegg i..
Februar 2015 heter gruppen som innehar alle innlegg.. Alle de forskjellige innleggene som ligger nedover på siden kan du kommentere. Når du har kommentert 50 innlegg får du adgang til privat gruppe som vi har her inne. Litt dårlig forklart.

Back
Topp