Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig! Bur i andre enden, nær Landås.Hei
Eg bor i Bergen, i Åsane. Er 13 uker på vei!
Kor i Bergensområdet bor du da?
Takk for svar. Sett nicke ditt i andre grupper så ser deg vel derEr også fra bergen
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Eg er heller ikkje innfødt", kor er du fra da? Langt på vei?Er ikke bergenser, men bor i bergen vest
Så kjekt! Takk for svar, det er visst mange her.Bergen her og
Nei er i området det. GratuleraBergen her og. Eller Sotra da, men det er jo ikke så langt vekke
Jeg er 12+2 idag
Koselig å høyre, kjent nick på deg ogSotra her kan godt bli kjent med flere
I andre grupper? Ble nyskjerrigTakk for svar. Sett nicke ditt i andre grupper så ser deg vel der
Bor også i bergen vestEr ikke bergenser, men bor i bergen vest
Kanskje var det i Hordaland-mamma gruppa? Har ikkje sett så mange, kun søkt etter bergensgrupper (men kan jo aldri vite kva ein plutselig har komt til ;-) ).I andre grupper? Ble nyskjerrig
Hehe. Ja der ja. Har vel skrrvet i de fleste postene på februar gruppenKanskje var det i Hordaland-mamma gruppa? Har ikkje sett så mange, kun søkt etter bergensgrupper (men kan jo aldri vite kva ein plutselig har komt til ;-) ).
Er det ein post på februargruppen det? Eg forstår ikkje heilt opplegget her endå, kva heiter februargruppa? (Så eg veit om eg er med). Det var ein ein måtte skrive 50 innlegg i..Hehe. Ja der ja. Har vel skrrvet i de fleste postene på februar gruppen
Februar 2015 heter gruppen som innehar alle innlegg.. Alle de forskjellige innleggene som ligger nedover på siden kan du kommentere. Når du har kommentert 50 innlegg får du adgang til privat gruppe som vi har her inne. Litt dårlig forklart.Er det ein post på februargruppen det? Eg forstår ikkje heilt opplegget her endå, kva heiter februargruppa? (Så eg veit om eg er med). Det var ein ein måtte skrive 50 innlegg i..