Nokon åleineforeldre her inne?

Oj oj oj så spennende!!!
Håper virkelig det går på første forsøk ❤
Du er kjempe tøff! En på 2 år og starter reisen med snart en til. Fantastisk :love7

Det gjorde det jammen, jeg fikk positiv test i dag, og får termin i juni!
 
Takk! Hvordan går det med deg? Nærmer seg baby nå vel??
Ja nå nærmer det seg med stormskritt. Innen neste helg så er baby her ❤ blir satt i gang til uka. Det blir veldig spennende!
 
Blir også straks alene. :)
 
Blir alene /er alene. Faren vil ikka ha kidden jeg vil. Så da blir det kud i juli. Flytter fra hverandre i løpet av de 3 neste mnd. Har vært den jævligste jula noen gang. Med så mange tårer å så mange følelser.
Men jeg har funnet ut hvem mine virkelig venner er ❤️ og de er godere enn gull. Har venninner som stiller opp som tanter, som vil være med på fødsel, som gjerne vil passe ❤️❤️❤️ gode følelser tross alt ❤️❤️❤️
 
Er også alene, bf vil ikke ha barn og jeg klarte ikke tanken på abort. Så da gjør det alene. Skummelt men gøy!
 
Jeg kommer til å bli alene ila noen mnd/før fødsel tror jeg. Mini ble til alt for tidlig og jeg har ikke riktige følelser for barnefar (kjæreste).
 
Er også alene, bf vil ikke ha barn og jeg klarte ikke tanken på abort. Så da gjør det alene. Skummelt men gøy!
Da er vi i samme båt ❤️❤️❤️❤️
Går igjenom samlivsbrudd nå.
Han har funnet seg ei ny alt.
Men må desverre bo sammen i 3 mnd
 
Jeg fikk en sønn når jeg var 20. Og tenkte alltid at jeg skulle finne en mann og få den familien jeg så for meg.
Jeg ga et ærlig forsøk på forhold og traff nye menn, jeg innså i desember at nå er jeg 28 og JEG vil ta ansvar for mitt eget liv og ønsker. Nå er jeg gravid og vil gjøre det alene sammen med «storebror» som gleder seg. Det holder å være bare oss. Det er mer enn bra nok <3
 
Er også alenemor med donorbarn :happy:
 
Back
Topp