M
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her. Er det første eller har du flere?Blir aleine med donorbarn ❤
Så gøy!Samme her. Er det første eller har du flere?
Andre her, termin i månedsskiftet mars/april, så en stund til. Blir spennende for deg den neste måneden da! Hvor holder du til i landet?Så gøy!
Første her, termin nå i oktober.
Hva med deg?
Så spennende! Er første også donorbarn?Andre her, termin i månedsskiftet mars/april, så en stund til. Blir spennende for deg den neste måneden da! Hvor holder du til i landet?
Ja. Første er også det. Så dette er søskenforsøk med samme donor. Angrer jo litt på at jeg ikke startet tidligere med dette, men sånn ble det. Jeg bor i Oslo. Og ja, husker at det var pes uten så mye hjelp den siste tiden når man begynte å bli litt stor. Bor du nærme familie da, sånn at du får litt hjelp den første tiden?Så spennende! Er første også donorbarn?
Holder til sentralt på Østlandet, hva med deg?
Du er jo over første kneika, så blir spennende reise for deg fremover også. Neste mnd for min del blir veldig spennende. Gleder meg til å få tilbake kroppen min
Så utrolig gøy. Har selv noen forsøk liggende dersom jeg ønsker et barn til. Må se hvordan det er med én førstJa. Første er også det. Så dette er søskenforsøk med samme donor. Angrer jo litt på at jeg ikke startet tidligere med dette, men sånn ble det. Jeg bor i Oslo. Og ja, husker at det var pes uten så mye hjelp den siste tiden når man begynte å bli litt stor. Bor du nærme familie da, sånn at du får litt hjelp den første tiden?
Hei, det er jeg og!Blir aleine med donorbarn ❤
Så gøy! Gratulerer så mye ❤Hei, det er jeg og!
Han er født i 2017, så han er fylt 2Så gøy! Gratulerer så mye ❤
Når er termin?
Oj oj oj så spennende!!!Han er født i 2017, så han er fylt 2
Men jeg skal til København om en uke for innsett første fryseforsøk, så kanskje-kanskje blir det en bror eller søster til sommeren
Ja. Første er også det. Så dette er søskenforsøk med samme donor. Angrer jo litt på at jeg ikke startet tidligere med dette, men sånn ble det. Jeg bor i Oslo. Og ja, husker at det var pes uten så mye hjelp den siste tiden når man begynte å bli litt stor. Bor du nærme familie da, sånn at du får litt hjelp den første tiden?