Nokia N8

Tanntrollet09

Forumet er livet
Noen som har den telefonen? Er den å anbefale eller bør man holde seg unna?
Og er kamera så bra som det høres ut?
Tar det for eksempel lang tid fra man trykker ned knappen til bildet blir tatt? Blir bildene ofte uklare?

Ikke minst hvordan er den å holde i?
Har en HTC Desire HD og den føles veldig brei og ekkel å holde i. 

Jeg har Nokia N8. Kjøpte den med hovedvekt på at jeg ville ha et godt kamera alltid tilgjengelig. Er veldig fornøyd. Synes bildene blir bra, til og med bedre enn det gamle digitalkameraet vårt, så bruker nesten bare mobilen nå.

Tar bra bilder både ute og inne når det er ganske så mørkt. Har også plass til masse bilder på mobilen, så trenger ikke tenke på å slette for å få plass så ofte.

Bruker det også til å ta små filmsnutter. Blir i hvertfall helt greit til å se på pcen.

Mannen har den, og er storfornøyd. Og han er kresen på mobiler. Kameraet er veldig bra, og skjermen helt utrolig til mobil å være. Lagringskapasiteten er også god.

Høres veldig bra utemoticon

Mannen har den, og den ligger bare i en skuff. Kameraet er dårlig i mørket og på nærbilder.

elsker den :)

Kamerat er superbra, og tar raske bra bilder :)

Itilegg er resten av telefonen toppers... =)
Har aldri opplevd dårlige bilder i mørket!

Samboern og svigerfar har den og jeg ønkser meg den selv. Er veldig fint at man kan velge store taster når man skal skrive mld og ikke bare ha sånn "data tastatur"Bildene blir klare og fine, bra blits. Hender noen bilder blir litt tåkete om det er mørkt i rommet.

Men jeg har masse positivt å si om den i allefall av det jeg har fått prøve, den er god å holde i også. Bra video og lyd synes jeg.

Samboern har hvert N8 bruker i mange år og er også fornøyd med denne, MEN det er ofte når man snakker i mobilen at man legger på med kinnet.Så jeg har noen brutte samtaler med samboern :P

*Prinsessa skrev:
Samboern og svigerfar har den og jeg ønkser meg den selv. Er veldig fint at man kan velge store taster når man skal skrive mld og ikke bare ha sånn "data tastatur"Bildene blir klare og fine, bra blits. Hender noen bilder blir litt tåkete om det er mørkt i rommet.

Men jeg har masse positivt å si om den i allefall av det jeg har fått prøve, den er god å holde i også. Bra video og lyd synes jeg.

Samboern har hvert N8 bruker i mange år og er også fornøyd med denne, MEN det er ofte når man snakker i mobilen at man legger på med kinnet.Så jeg har noen brutte samtaler med samboern :P

Må huske å sette på tastlås.. Hender jeg legger på eller setter på vent med kinnet også, men nå drar jeg alltid ned tastlåsbryteren med engang jeg svarer :-p

Marlene*Og*Mina skrev:
*Prinsessa skrev:

Må huske å sette på tastlås.. Hender jeg legger på eller setter på vent med kinnet også, men nå drar jeg alltid ned tastlåsbryteren med engang jeg svarer :-p

Det har jeg også slitt med. Takk for idee om å sette på tastelåsen. Gjør jo det når Vilde snakker i telefonen, men ikke tenk på det når jeg snakker selv :P

Høres ut som jeg må prøve å tigge meg til ny telefon da :P

Hvordan er batteriet og holder det en stund?

Tanntrollet09 skrev:

Batteriet mitt holder i ca 3 dager, jeg er mye på nettet med telefonen...
Har jeg på strømssparing holder det lenger :)

Marlene*Og*Mina skrev:
Tanntrollet09 skrev:

Høres enda bedre ut, for htc desire telefonen min holder i maks 12 timer, om jeg bruker den minimalt :-S

Jeg vil IKKE anbefale den tlf. Jeg jobber med mobiler, og ja. Den får ikke mye skryt. Fikk prøve den selv gjennom jobben, og den var utrolig treg, dårlig touch-skjerm og ovi-systemet er ikke noe særlig brukervennlig. 

Personlig er jeg veldig glad i HTC, som forøvrig har mange nye modeller på tur, og ingen av de nye er like brede som HD;) 

Nienna_ skrev:
Jeg vil IKKE anbefale den tlf. Jeg jobber med mobiler, og ja. Den får ikke mye skryt. Fikk prøve den selv gjennom jobben, og den var utrolig treg, dårlig touch-skjerm og ovi-systemet er ikke noe særlig brukervennlig. 

Personlig er jeg veldig glad i HTC, som forøvrig har mange nye modeller på tur, og ingen av de nye er like brede som HD;) 

Men ingen av HTC telefonene holder på batteriet. Min Desire HD blir tregere og tregere, (vet av flere som har problemet) og bildene er så uklare som bare det. Fokus tror jeg de har glemt å legge ved. Og fra du trykker ned for å ta bildet, til det faktisk blir tatt er jo inntil 5+ sekunder. Så nå har jeg egentlig fått nok av HTC. 

Nienna_ skrev:

Min er ikke treg! Reagerer med engang jeg trykker på skjermen. Har disse som klager på telefonen huske å oppdatere den da? for min blir treg vis jeg ikke oppdaterer når det kommer oppdateringsvarsel...
Syntes ovi systemet er topp jeg! Liker ikke htc i det hele tatt.... Men vi er jo ikke like... :)

Tanntrollet09 skrev:
Marlene*Og*Mina skrev:
Tanntrollet09 skrev:

Høres enda bedre ut, for htc desire telefonen min holder i maks 12 timer, om jeg bruker den minimalt :-S

Jeg har HTC desire, og her holder batteriet i flere dager før det må lades.

Nei, jeg vurderte N8, men valgte å gå for C7 og er MEGAfornøyd! Men, i et ukontrollert og ildsint øyeblikk knuste jeg den i gulvet......... Faen....

Jeg er så fornøyd at jeg har sendt den til reparasjon som vil komme på 2000kr..... Telefonen kostet 4000 ny,.... Ja, ganske fornøyd !

jeg har N8 og er kjempe fornøyd med den!! kameraet er veldig bra, har ikke merket at det blir dårligere i slik og sånnt lys heller. batteriet holder leeeeeeeenge!! (vel og merke om jeg lar være å spille angry birds da hehe)  tror batteriet har holdt rundt en uke eller kansje mer ...

Jeg hata den de første ukene. Nå er den ødelagt, og jeg saaavner den! 

Supert kamera, jeg droppa kompaktkamera, brukte mobilen jeg...

Den var treg i bynnelsen, men etter oppdatering ble den mye bedre hær iallefall!:)

Back
Topp