nokia n8?

ville heller kjøpt android da det er en god del problemer med symbian. Hadde nettopp nokia c7 selv, som er ca det samme, og pappa har n8. Jeg likte mye bedre c7'en, har fått høre at det er en mere jentetelefon. Men ville heller investert i telefon med android system [:)]

ORIGINAL: *Amalie mi*

ville heller kjøpt android da det er en god del problemer med symbian. Hadde nettopp nokia c7 selv, som er ca det samme, og pappa har n8. Jeg likte mye bedre c7'en, har fått høre at det er en mere jentetelefon. Men ville heller investert i telefon med android system [:)]

hmmm,ok.lite peiling på alle disse navnene jeg[8D] hva er forskjellen?
men likte det gode kamera på denne da.

Jeg har den, kjøpte den pga kameraet. Veldig bra, bra blits og med flere innstillingsmuligheter[:)]
Det jeg ikke liker med den, er at det er touch-skjerm....hater det!!hehe[8D]

Liker telfonenen, men kan ikke fordra kamera(funksjonene).

digger n8 telefonen min [:D] og kameraet er råbra syns jeg iallefall!! jeg kjøpte den mye pga kameraet var så bra (skulle likevel ha nytt digitalkamera og slo 2 fluer i en smekk) tar utrolig tydlige bilder i lampelys og ute og allesteder egentlig.....

Jeg synes kamera tar dårlige bilder i forhold til antall megapixel, men har ikke utforsket innstillingene på det så voldsomt, i og med at jeg foretrekker å ta bilder med speilreflekskamera mitt (alt blir dritt i forhold til speilrefleks) [8D] Men telefonen er bra da, selv om det er uvant å trykke på skjerm i stedet for tastatur i begynnelsen [:D]

Liker den veldig godt[:D]

Back
Topp