Nokia n8

Kamerafunksjonen er dårlig synes jeg (den er tungvindt å bruke som et kamera, og tar dårlige nærbilder). Ellers bra tror jeg [:)]

ORIGINAL: Sjakkruta

Kamerafunksjonen er dårlig synes jeg (den er tungvindt å bruke som et kamera, og tar dårlige nærbilder). Ellers bra tror jeg [:)]

Trodde det skulle være bra kamera på den jeg[8|][8D]

ORIGINAL: Curlyyysue

Kameraet er dritbra, resten av telefonen er dritt!:p

Hvordan er den dritt da ?[8D]

Jeg kjøpte denne tlf på lørdag, og jeg syns den er kjempefin, og er godt fornøyd så langt. Ikke fått prøvd kamera så mye enda, men det lille jeg har brukt det har vært bra. Syns ikke det er noe vanskelig å bruke kameraet.

ORIGINAL: MammaSandra

Kameraet er dritbra, resten av telefonen er dritt!:p

Hvordan er den dritt da ?[8D]

Vell, når jeg skrur på tastelåsen så lyser fortsatt skjermen(periodisk!) Men jeg går jo igjennom ett helt batteri på en halv dag, den legger på når jeg snakker med folk, uten at jeg er borti! Jeg setter folk på vent å legger på med kinnet, den er treg, den henger seg opp, den tuller på nett og ja. Kommer ikke på noe annet positivt med den enn kameraet, var førnøyd første måneden liksom. etter det gikk det bare nedover, og JA jeg skal senge den inn, men såogsi alle jeg vet om som har den har akkurat samme problemene sm meg!

uff, høres ikke bra ut[8|]

Back
Topp